Gå til innhold

Blizzard planlegger en ny verden (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmf...er litt lei av Fantasy/middelalder-MMO nå kjenner jeg. Hadde håpa at Blizzard skulle finne på noe nytt, men fantasy, som den mest populære sjangern, er nok safe å satse på. Og jeg tror ikke helt de tør å gamble med sin nye franchise. Wow kommer til å bli utdatert, og etterhvert vil spillerbasen derfra måtte finne seg nye slagmarker. Den dagen står nok onkel Blizzard klar med et nytt og friskt alternativ, men som også har noe velkjent over seg.

 

Jeg håper Funcom gjør det bra med sitt The secret world. Eller kanskje Star wars: the old republic kan bli et verdig non-fantasy mmo?

 

Og, når får vi se et mmo som lar deg slåss på samme måte som i den gamle juvelen Oni?

Lenke til kommentar
Bah...vil ikkje ha meir MMO no, vil ha spel ein kan spele aleine.

 

Tror ikke vi kommer til å se så mye til det. Enten kommer spill med en online-multiplayer del, eller som et mmo. Det er rett og slett klin umulig å tjene penger på single-player spill som bare blir cracket og piratkopiert. De som lager spill er omtrent totalavhengige av at de kan kontrolleres gjennom internett!

Lenke til kommentar

jeg for min del håper de velger noe uten magi.(selv om det er gøy, morro, tøft, fantastisk og en utvilsom slager)

 

jeg tenker da mere på linje med "mount & blade".

jeg ønsker selfølgelig at det skal være mye større og mer komplekst enn MB, men at det har samme virklighetsgrad. dvs. ingen som skyter flammer fra fingrene etc. at man i det heletatt kan fø følelsen av at dette er noe som virkelig kan ha skjedd.

 

hvilken tidsalder det fåregår i er noe annet, men selv er jeg svak for middelalderen.

 

vist de alikevell skal velge noe med magi er jeg en stor tilhenger av vampyrer. jeg har ennå ikke sett et spille som har fått det godt til med vampyrer. der er det mulig å hente mye fra spill som "assassin's creed".

 

jeg gleder meg stort uansett og vneter i spenning :D

 

edit:

MMO's i "nåtid" er gørr. Må være fantasy IMO.

nja. så langt har jeg ikke sett noen som har fått dette til, men om noen skulle klare det så setter jeg min lit til blizzard ;)

 

Sist gang Blizzard presenterte et helt nytt konsept var med Starcraft for elleve år siden.

 

Hahah, denne setningen irriterer meg voldsomt på et facepalmsk vis.

burde jeg vite hvorfor? ^^

 

Har ikke helt trua merker jeg. Og de er treige nok allerede med de andre spillene og nå skal de drive med enda ett? Nei takk.

du vil nok få spille de andre spillene godt og lenge før du i det heletatt får vite slippdatoen på dette spillet :p

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Tror ikke vi kommer til å se så mye til det. Enten kommer spill med en online-multiplayer del, eller som et mmo. Det er rett og slett klin umulig å tjene penger på single-player spill som bare blir cracket og piratkopiert.

 

 

Jeg har penger og for meg er det totalt uaktuelt å bruke det på MMO eller multiplayer-sentrerte spill. Jeg, og mange, mange andre forbrukere ønsker å spille uten å måtte forholde seg til andres tidsskjema men kun sette seg ned og spille litt når det passer seg selv, og så lenge som det passer seg selv.

 

Det er enorme penger i MMO, men det finnes også mange kroner som IKKE brukes til MMO.

 

Jeg synes det er spennende at Blizzard og Funcom kommer opp med nye konsepter, men dersom det bare skal være onlineversjoner, så flagrer tusenlappene mine uforstyrret videre til Hollywood.

 

Kjære spillhus, skyld på piratkopiering så mye dere bare vil, dersom det ikke lages produkter som passer i mitt bruksmønster, får dere absolutt ingenting hos meg. Jeg har masse penger og bruker dem på ting som JEG vil ha, og det er mange, mange forbrukere som meg.

 

Forresten, siden jeg først snakker til spillhusene...

 

Funcom, dere skøyt dere selv i foten når dere ødela Drømmefall med forbrukerfientlig DRM. Etter trailerene var jeg helt bestemt meg for å kjøpe spillet, da jeg begynte å lese om det. Alt jeg leste var folk som var forbanna på DRM'en etter de hadde kjøpt spillet, eller som hadde valgt å ikke kjøpe spillet på grunn av DRM'en. Skyld på pirater, dere. Gjør som Sony har gjort i så mange år, si at kundene har feil og vi har rett.

Lenke til kommentar

tommyb @

 

nå kommer jo blizzard med litt av hvert, da. blizzard har ved hjelp av wow kommet seg i en slik finansiell situasjon at de kan gjøre nermest hva de vil. det skulle bare mangle at de begynner å lag et nytt MMO som mest sansynlig kommer til å bli den nye "pengemaskinen", når wow etterhvert begynner å bli utdatert.

 

edit: jeg ser på min egen gramatikk og grøsser..

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

 

Tror ikke vi kommer til å se så mye til det. Enten kommer spill med en online-multiplayer del, eller som et mmo. Det er rett og slett klin umulig å tjene penger på single-player spill som bare blir cracket og piratkopiert.

 

 

Jeg har penger og for meg er det totalt uaktuelt å bruke det på MMO eller multiplayer-sentrerte spill. Jeg, og mange, mange andre forbrukere ønsker å spille uten å måtte forholde seg til andres tidsskjema men kun sette seg ned og spille litt når det passer seg selv, og så lenge som det passer seg selv.

 

Det er enorme penger i MMO, men det finnes også mange kroner som IKKE brukes til MMO.

 

Jeg synes det er spennende at Blizzard og Funcom kommer opp med nye konsepter, men dersom det bare skal være onlineversjoner, så flagrer tusenlappene mine uforstyrret videre til Hollywood.

 

Kjære spillhus, skyld på piratkopiering så mye dere bare vil, dersom det ikke lages produkter som passer i mitt bruksmønster, får dere absolutt ingenting hos meg. Jeg har masse penger og bruker dem på ting som JEG vil ha, og det er mange, mange forbrukere som meg.

 

Forresten, siden jeg først snakker til spillhusene...

 

Funcom, dere skøyt dere selv i foten når dere ødela Drømmefall med forbrukerfientlig DRM. Etter trailerene var jeg helt bestemt meg for å kjøpe spillet, da jeg begynte å lese om det. Alt jeg leste var folk som var forbanna på DRM'en etter de hadde kjøpt spillet, eller som hadde valgt å ikke kjøpe spillet på grunn av DRM'en. Skyld på pirater, dere. Gjør som Sony har gjort i så mange år, si at kundene har feil og vi har rett.

 

 

Greit at du kjøper det du vil. Utviklerne driter langt i det. De trenger penger og slik dagens situasjon er med piratkopiering er det i MMO penga ligger nettopp fordi alle MÅ kjøpe spillene. Det betyr ikke at det er det folket vil ha, det betyr bare at her tjener de mest penger. Dette er i siste instans alle oss sin skyld som laster ned spill uten å betale for oss. Og hvem bryr seg om du har mange penger? Det er en dråpe i havet. :roll:

Lenke til kommentar
tommyb @

 

nå kommer jo blizzard med litt av hvert, da.

 

Ja, og jeg har da også kjøpt Blizzard-produkter. Poenget er at dersom de velger bort andre produkttyper, så begrenser de seg til et segment. Og konkurransen på det segmentet er jo sterkere enn noen gang.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...