Gå til innhold

PS3 på slankekur?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uff, så stygg den var! Veit ikke Sony sine designere at det ikke hjelper å kun minske maskinen? PS3 designet passer best slik den er, skal dem ha den mindre må dem ordne et annet design, som hvertfall kan se litt mer ekslusiv ut. Om dette bildet stemmer, så har Sony virkelig noen slappe designere.

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar

jeg savner litt med alle konsollene at de ikke lager en modell som passer inn i stereo racken. Antagelig hadde det ikke kostet mange kronene ekstra heller da det finnes mange modeller for CD/DVD/Blu-ray/HTCP kabinetter de kunne ha brukt og bare stemplett om logoen på.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Ja, jeg husker godt hva som skjedde med ps2 slim. Den fikk varmeproblemer, ettersom det ikke var noen god kjøleløsning. Viften som var på baksiden av den gamle ps2'en ble jo fjernet.

 

Og om ps3 som er en mye kraftigere maskin komprimeres, tror jeg det vil bli meget varmt. Iallefall om det der er løsningen.

Lenke til kommentar

Så ut som PS3 original hadde vært i kamp med en dampveivals, og tapt veldig kraftig. Er ikke den som er opptatt av designe slik sett på konsollene men jeg foretrekker faktisk tung ruvende brødboks fremfor tynn, erm, hva F skal man kalle den flyndra for?

Lenke til kommentar

Det ser nå ut som det kun er den øvre halvdelen som er på bildet.

Syntes den ikke var så veldig krypet, jeg. Kanskje en cm eller to i høyden.

 

Mest drastiske var vel at "Playstation 3" merket ser ut til å ha blitt byttet med et "PS3" merke.

Det får meg til å tro at bildene bare er tull.

Lenke til kommentar
Ser ut som en billig, stygg(ere) kopi. :(

Kan godt være dagens PS3 ikke ser så lekker ut heller før den pusses og farges og lakkes. Men for meg så den ikke så veldig ulik ut dagens topp del.

 

Er vel heller ikke utenkelig at Sony forbereder seg på neste krymping av komponenetene med også krymping av kabinettet. Tror nok mange synes disse konsollene er litt store og tunge.

Lenke til kommentar

Glem det! Den ser dårlig ut, urealistisk tynn, og med tanke på at selv 45nm-CELL utvikler sin andel av varme, så skulle jeg likt å se en fungerende kjøleløsning i den pannekaka der. Og ved nærmere titt på bildene i 1up-artikkelen, ser det bare værre og værre ut. Bare den eksen de har der, hvorfor står det "120GB" to steder på toppen?

 

Og ikke bare skal de ha kjølesystem på den lille greia, de skal jo også ha BD-drev og en 2.5" HDD. Bare de to siste kommer til å bli veldig dominerende på innsiden, hvor resten skal passe inn kan man bare lure på. Nei, vi får nk snart en pressemeldig fra higher-ups fra Sony som ler seg i filler...

Lenke til kommentar
Ser jo ut som et bilde av topplokket til PS3. :wee:

Ja det er bare toppdelen. Den vil ikke være så mye mindre en dagen design (ikke noe PS2 til PS2slim reduksjon), men likevel en nokså merkant reduksjon i størrelse.

 

PS3 var egentlig ment bli lansert med 65nm chiper, så det spekuleres i at dagens design er større en det som var opprindelig tiltenkt for å takle varmeproblemet med 90nm chiper. Slik at det desginet som vi har nå er en "PS3Fatty", mens dette redesiget vil være mer i linje med PS3 slik den var tenkt og vi vil se en enda redesign (PS3slim) lengre ned i løypa. Uansett kan det være fordel for Sony å komme med en "mellomdesign" for å øke profitten eller få PS3 ned i pris.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...