Gå til innhold

Gears of War-film blir storsatsing


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7

Så lenge ikke Uwe Boll sitter bak roret gir jeg den en sjangse.

 

Det blir vel heller ikke mulig å lage denne filmen uten vin diesel med dårlige one-liners =)

Lenke til kommentar
Bellick? :cry:

Håper virkelig det er noe bedre skikket enn det....

Da syntes jeg Ron Perlman Som spiller Hellboy er bedre. Eller Mickey Rourke

Dra på litt sminke så blir det bra. Begge har også helt utrolig bra stemmer som kan passe!

Enig, en av de 2 passer veldig bra syns jeg :yes:

Vin Diesel for faen!

Vin Diesel er grei han, men spille som Fenix.. nei.. bare nei :p

 

er det nå jeg kommer inn å sier jeg vill ha Brad Pitt, hehe:P

Lenke til kommentar
Filmen skal appellere til spillerne

 

Welcome to the shit zone. Om det er intensjonene blir filmen garantert å suge hestepikk gjennom et gammel gjerde. Historien i filmen er allerede tynnere enn norske politikkeres valgløfter, den trenger litt sprit for å opprettholdes og holdes utenfor klisje tomta. Jeg føler at denne filmen kommer til å bli som Hitman og andre spill til film adapsjoner, et skudd til helvette.

 

Det manusforfatter er nødt til å gjøre, og som har vært feilen, er å dra ut historien av spillet. Deretter dumper man resten som et dødt lik og bygger filmen ut av det. En tilpassing fra et media til en film er vanskelig nok som det er. Og om målet er å lage en film som følger spillet mest mulig, ja, da er løpet kjørt. Filmen dessverre blir da å være sugen dessverre.

 

Fra IMDB:

 

"On the planet Sera, a former P.O.W. is civilization's best hope in their fight against the Locust Horde, a race of creatures who emerged from underneath the planet's surface, intent on eliminating humankind."

 

I smell "Chronicles of Riddick" fra den linjen, heldigvis er dette en brukerlaget tilpasning så håper det endrer seg litt mer og blir litt dypere.

 

Regisør Len Wiseman har ikke akkurat så veldig mange filmer under beltet, selv om "Live free Die hard" ble bra var den langt unna forgjengerne. Chris Morgan er en interesangt forfatter med "Wanted", "The fast and the furious: Tokyo Drift" og "Fast and furious" under beltet, men alle 3 filmene bærer preg av stereotypiske filmer uten noe spesielt, de er helt greie men langt fra noe episke. "Wanted" var faktisk så klisjefylt i historien og brukte envær klisje som finnes i boka og eneste som gjorde filmen verd å se var for hjernedød action.

 

Budsjettmessig håper jeg at de ikke tar en "Eragon" på hele filmen. For de som ikke vet det brukte regisør Stefen Fengmeier opp mesteparten av budsjette på svindyr CGI (et element som er per i dag det dyreste i filmproduksjon) som medførte at viktige elementer fra boken måtte kuttes ut, som igjen førte til en film som ikke fulgte boka for fem flate øre. Boka er ikke av beste sorten men Fengmeier gjorde historien enda dårligere ved å sprenge budsjette på den måten.

 

Skal filmen bli bra trenger de en drivende historie (klisjeer er ikke dårlig så lenge de holdes "i sjakk") ispennet god action og ikke minst god regisering. Jeg håper de klarer dette men er skeptisk av natur til slike filmer.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...