Gå til innhold

Problemer også med Broken Steel (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du personlig testet at det fungerer? I så fall fortjener jo saken en oppdatering :)

 

Driver og laster ned nå, klør i fingrene etter å teste :-)

 

Edit: Skiftet avatar og signatur for anledningen. :p

 

Ser ut som om det fortsatt er en bug her, gitt. :ermm: Nedlastningen i G4WL kommer til ca. 250 av 510 MB, og så starter den på nytt igjen. Har skjedd to ganger nå.

 

 

Edit: Forsøker å ha Fallout 3 menyen løpende i bakgrunnen. Ser om det hjelper. Det skal visstnok ha hjulpet tidligere, sa de på et utenlandsk forum.

Endret av Dreamsharer
Lenke til kommentar

I følge

 

http://kotaku.com/5244335/broken-steel-pc-...phantly-returns

 

skal den nye versjonen være bekreftet, "Broken Steel PC DLC Triumphantly Returns"

 

Oppdatering: Det ser foreløpig ut som om det går bedre når Fallout 3 menyen kjører i bakgrunnen. 326 MB av 510 nå.

 

Oppdatering 2: Og der restartet den igjen ja, ved ca. 350 MB...

Endret av Dreamsharer
Lenke til kommentar
Startet windows live fra start menyen og lastet ned pakken. Kjempefart, må ha maxet linjen. Tok ikke mange minuttene, og nå spiller jeg og alt fungerer til nå.

 

Lucky you! Det er kanskje lys i tunnellen, ja :)

 

Ifølge admin Gstaff hos Bethesta, har det kanskje med at "så mange laster den ned".

 

"It's possible it relates to a number of folks going to download it. Also, if you have an older verson (the one with the error from earlier this week), make sure that's removed."

 

http://www.bethsoft.com/bgsforums/index.ph...;#entry14285533

 

Til hvilket jeg svarer, at det er utelukket at det skulle være den gamle versjonens feil, siden jeg kjøpte denne først i dag.

 

 

Edit: Bra det funket for deg, UrgeLoL. Men jeg gir opp for i kveld. Nå har det sikkert gått i loop 20 ganger. Så jeg får vel prøve igjen i morgen. Kanskje det er "færre som laster den ned" da. Makan til buggy applikasjon G4WL er... :shrug:

Endret av Dreamsharer
Lenke til kommentar

NYHET

 

:w00t: NÅ FUNKET BROKEN STEEL :dribble:

 

1. Etter 12 timers venting prøvde jeg på nytt.

2. Nedlastningen nådde 100% på 510 MB.

3. Installasjonen gikk greit.

4. Slapp å skru på innlasting av ektra datafiler (som man måtte i Anchorage).

5. Logget meg på LIVE inne i Fallout 3.

6. Lastet mitt siste level 20 savegame før Project (im)Purity.

7. Legger merke til at jeg får XP, så det begynner å gå mot level 21.

8. En beskjed kommer opp: "Broken Steel has been loaded. Level cap raised to 30." eller noe i den dur.

9. Går til Rotunda'en i Project Purity.

10. Sender en annen person inn med koden til å skru på Purifier'en.

11. Avslutningsfilmen kommer. "So the lone wanderer ventured forth from Vault 101" eller noe slikt.

12. Two weeks later

13. Spillet forsetter!

14. Snakker med folk om nye quests, ser ut til å funke brillefint så langt!

 

 

Så som sagt: Nå funker det :thumbup:

 

 

Edit: Og nå, "if you excuse me", skal jeg spille! :)

Endret av Dreamsharer
Lenke til kommentar

Etter noen timers spilling, konkluderer jeg med at det funker som bare det.

 

To små ting:

1. Lyden på Galaxy News Radio forsvant etter at jeg spilte The Pitt, men det kan ha med den DLC'en å gjøre.

2. Det er vanskelig å gå ut av spillet uten at man må blande inn Windows Task Manager / Oppgavebehandling.

 

Ellers fungerer oppdragene fint.

Lenke til kommentar

så jeg trenger ikke å starte på nutt for å få broken steel til å funke? jeg har spillt litt nå men jeg får ikke xp. har ikke runda main story enda, men det står på wiki at det ikke er nødvendig.

 

dog så sto det at jeg måtte starte på nytt for å få spillt broken steel når det var installert. skal prøve å starte fallout på nytt nå.

 

nvm....var spillet som måtte restartes, ikke karakteren

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...