Gå til innhold

RIM knuser Apple


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Siden det finnes såpass mange forskjellige modeller som kjører Windows Mobile og Symbian så er vel ikke det så rart, ei heller siden det er USA det er snakk om. Ser man på hvordan fordelingen er operativsystemmessig på verdensbasis er dog begge et stykke foran OS X (Iphone), spesialt Symbian.

3349149060_3c5a549b80.jpg

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar

ikke overrasket, siden USA er omtrent hekta på produktene fra apple og RIM.

 

winmob har blitt hardt kritisert av omtrent det som er av teknologiblogger derfra, forøvrig.

 

og når det kommer til symbian så er det vel snart bare nokia mobiler som selges med det os-et der borte, og ikke mange modellene for den del.

Lenke til kommentar

Det blir spennende å sjå koss Symbian utvikler seg framover no, men sånn som eg ser det no, etter testing, så er det berre OS X og Android som har noke realistisk å fare med i universal sammenheng. Dvs blanding mellom nytte, morro og arbeid.

 

Android er absolutt kjekkest etter min meining, i og med at den er så open. OS X er på ein solid andre-plass pga at den er så vanvittig sømlaus og har hatt fordel av ein knas "boks". Symbian er bunnsolid, men er noke møkk å bruke på touch, ellers bunnsolid som svarte.

 

WM e berre grusom. Har masse gode apps, men e som å feste lim på hjula sine å bruke. Du bruker meir tid på å fikse på interfacen enn andre ting.

 

Var bort ein Blackberry for ei stund sia, men har egentlig ingen formeining om den, heller ikkje Palm sia eg ikkje har testa det på årevis.

 

Vil gjette at iPhone kjem til å ta sin neste rekord når #3 i rekka kjem ut. Den er rett og slett for kjekk til å ikkje gå som hakka møkk, og vil sikkert holde på ein solid #1 inntil ein seriøs Android kjem ut. Android er som sagt genial, men den er ikkje like kjekk som iPhone i bruk, og det teller ein masse.

Lenke til kommentar

Jeg håper virkelig at produsentene får ut fingern av ræva snart og får ut noen skikkelige Android telefoner på markedet. Har virkelig tro på de telefonene(selv om jeg dessverre sålangt ikke har fått testet noen) og om de ikke gjør noe forferdelig galt er de nødt til å bli bestselgere. Er latterlig at vi her i Norge ikke har en eneste Android telefon ennå. :(

Lenke til kommentar

Lite overraskende at BB Curve topper statistikken for Q1. I bunn og grunn blir det håpløst å sammenligne dens salgstall med iPhones, da den, i ulike varianter, er tilgjengelig fra alle de største operatørene.

 

Man bør også legge til at Verizon, USAa største operatør, har kjørt en lengre kampanje for Curve. Kjøp en, få to. Noe som selvsagt gir utslag for salgstallene.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...