Gå til innhold

Kvasir i ny utgave


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som i det hele tatt bruker kvasir?

 

-Tet

Data fra Google Analytics-kontoen min, for Kalkuler.no:

  • Google: 89 %
  • Live: 5 %
  • Kvasir: 4 %
  • Yahoo: 1 %

Vet selvsagt ikke nøyaktig hvor representativt det er, men vil tro det gir en liten pekepinn. Toppsøkeordene på de forskjellige søkemotorene er omtrent de samme. :)

Lenke til kommentar
Kvasir har i dag rundt 830.000 unike brukere i uken ifølge de siste tallene fra TNS Gallup. Det er på stedet hvil sammenlignet med de siste årene. Eniro forteller at de har ambisjoner om å nå ut til flere brukere i den nye versjonen.

 

Ser da ut som om de har en del brukere. Syntes uansett det er bra at de utfordrer slik at google ikke får helt 100% monopol. Tviler dog sterkt på at jeg kommer til å endre mine søkevaner som følge av dette.

Lenke til kommentar
Ser da ut som om de har en del brukere. Syntes uansett det er bra at de utfordrer slik at google ikke får helt 100% monopol. Tviler dog sterkt på at jeg kommer til å endre mine søkevaner som følge av dette.

Kan ikke akkurat si at de utfordrer Google på noe vis når det er Google som leverer søkealgoritmene de bruker.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-156236

Syns ikke noe om den nye grafiske profilen deres... Den er litt sær og har en slags hipster vibe. Tror ikke det generelle publikum vil sette noe særlig pris på det. Jeg bruker uansett bare Kvasir hvis det er noe i Norge eller på norsk jeg har lyst å finne ut, hvis jeg ikke finner det raskt nok med Google.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...