Gå til innhold

Windows 7 RC er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har TechNet medlemskap og nedlasting-link er der, men når jeg klikker får jeg:

"We’re sorry! The page you were expecting to see has been removed or is unavailable."

 

Enten den er fjernet, eller stor forespørsel har ført til at det har klikket for serveren (igjen). Har prøvd noen ganger over 1 time nå, og skal prøve mer litt senere.

Lenke til kommentar

Det er forskjellig størrelse på pirate versjonen og den jeg laster ned fra MSDN nå.

 

jeg har TechNet medlemskap og nedlasting-link er der, men når jeg klikker får jeg:

"We’re sorry! The page you were expecting to see has been removed or is unavailable."

 

Enten den er fjernet, eller stor forespørsel har ført til at det har klikket for serveren (igjen). Har prøvd noen ganger over 1 time nå, og skal prøve mer litt senere.

Jeg hadde samme problem tidligere fra MSDN, det er nok for mange forespørsler...

Lenke til kommentar
7100? Den har iallefall ligget som torrents lenge.

 

Lenge, vi snakker knapt en uke? :roll:

Må huske at diverse Pre-RTM 71xx builds faktisk er eldre enn RC-build 7100..

 

 

Jeg mistenker at det er en liten forskjell på 7100 for pirater, og RC1 (7100) for allmennskapen. Den har tross alt ligget der en stund.

 

My 13 cents.

 

Det ville jo vært helt bak mål, halve poenget med et buildnr er jo å skille mellom når de forskjellige utgavene har blitt satt sammen og "bygget", build 7100 er 7100, kommer ikke noe 7100 v1 og en 7100 v1.1, hadde det vært forskjell så hadde buildnr blitt forandret til noe annet slik som 7101 om nødvendig.

 

Er som når den offisielle BETAen kom, build 7000 hadde jo vært tilgjengelig på diverse sider over en uke før Microsoft selv la den ut, var ikke noen forskjell på den som ble lekket kontra den som ble lagt ut offisielt senere, om du ser på 7100 så jo den bygget 21. April til tross for at Microsoft ikke har lagt den ut før nå ;)

 

 

Det er forskjellig størrelse på pirate versjonen og den jeg laster ned fra MSDN nå.

 

 

Nå gjør jeg regning med at den Microsoft selv legger ut er en AllSKU versjon? Som sikkert har en annen fil størrelse enn den lekkede utgaven som ikke er AllSKU men kun Ultimate?

Lenke til kommentar
Jeg mistenker at det er en liten forskjell på 7100 for pirater, og RC1 (7100) for allmennskapen. Den har tross alt ligget der en stund.

Snakket med en i Microsoft Norge i forbindelse med at ITavisen la ut hele torrentnavnet og nærmest sti til RC-nedlasting tidlig denne uka. Han var overhodet ikke bekymra for det i og med at ingen RC ble sendt ut før 5.mai. Sikkert mulig at noen har den allerede, men det hadde vært til pass for piratene om det var bittelitt ekstrasnacks på den som kommer til uka. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...