Gå til innhold

Foto

Førsteinntrykk: Lanserer spillbutikk på nett (PC)

7 svar i denne tråden

#1 tormoddf

tormoddf

Skribent, Spillverket.no

• Medlemmer
  • 836 innlegg
  •   27. november 2005

Skrevet 30. april 2009 - 15:04

Digital distribusjon er i vinden, og Nextgentel har hevet seg på bølgen. Vi har testet den nye løsningen.

Les mer
  • 0

#2 2ball_

2ball_

Bruker

• Medlemmer
  • 3 558 innlegg
  •   14. april 2007

Skrevet 30. april 2009 - 15:39

Da er det ikke lenge til de stenger internett for pirater? :)

et fullgodt alternativ der man betaler for tenesten..
  • 0

Eg skal naturligvis bevise dette. Eg sitt ikkje her ved tastaturet og berre slenger ut av meg lause påstandar. Det skulle tatt seg ut.

#3 Morghus

Morghus

Bruker

• Medlemmer
  • 250 innlegg
  •   23. november 2007

Skrevet 30. april 2009 - 17:07

Liker veldig lite at ISP'er og lignende skal gje seg i kast med ting som kan føre til interessekonflikter.
  • 0

#4 fullest.no

fullest.no

Bruker

• Medlemmer
  • 80 innlegg
  •   10. juli 2002

Skrevet 1. mai 2009 - 10:41

Liker veldig lite at ISP'er og lignende skal gje seg i kast med ting som kan føre til interessekonflikter.

Hadde vært spennende å høre en litt mer utdypende forklaring på akkurat det der.
  • 0

#5 Morghus

Morghus

Bruker

• Medlemmer
  • 250 innlegg
  •   23. november 2007

Skrevet 1. mai 2009 - 13:38

På den eine sida skal dei servere sine media, på den andre sida så skal dei servere andres media. Uansett kor ein vrir og vender på det, så kan det fort bli interesse-konflikter.
  • 0

#6 fullest.no

fullest.no

Bruker

• Medlemmer
  • 80 innlegg
  •   10. juli 2002

Skrevet 1. mai 2009 - 14:17

På den eine sida skal dei servere sine media, på den andre sida så skal dei servere andres media. Uansett kor ein vrir og vender på det, så kan det fort bli interesse-konflikter.

Jeg ser ikke helt koblingen mellom interessekonflikter og spillbutkken, fordi NextGenTel tilbyr bredbånd, ip-telefoni, digital-tv, film on demand, bedriftstjenester og spillserverutleie. Men det er nå meg... :)
  • 0

#7 ATWindsor

ATWindsor

Bruker

• Medlemmer
  • 68 909 innlegg
  •   17. april 2002

Skrevet 3. mai 2009 - 08:59

Jeg ser ikke helt koblingen mellom interessekonflikter og spillbutkken, fordi NextGenTel tilbyr bredbånd, ip-telefoni, digital-tv, film on demand, bedriftstjenester og spillserverutleie. Men det er nå meg... :)

Generelt er det ofte uheldig å sammensause tjenesteleveranser og å eie infrastruktur i mine øyne. Men det er jo allerede gjort i ganske stor grad desverre.

AtW
  • 0
"It is not so much that I have confidence in scientists being right, but that I have so much in nonscientists being wrong"
-Isaac Asimov

#8 saladin waits for alice

saladin waits for alice

Bruker

• Medlemmer
  • 5 462 innlegg
  •   11. mars 2008

Skrevet 8. mai 2009 - 16:10

Takk for mass effect! :D

Dette innlegget har blitt redigert av amir90: 8. mai 2009 - 16:25

• 0
Won't you listen to reason | Will you open your eyes