Gå til innhold

Fotovandring i Bergen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis jeg skal tolke det de skriver på hjemmesiden.

MÅ JEG MELDE MEG PÅ ELLER KAN JEG BARE MØTE OPP?

Dessverre er det bare plass til 50 deltakere under hvert kameramerke, så her er det ”først til møllen” prinsippet som gjelder.

Altså du må melde deg på ubder det kameramerket du har.

Og de merkene det gjelder er nikon, canon og olympus

Lenke til kommentar
Hadde vært artig å vært med, men hadde desvere andre planer. Får delta neste gang da. Noen som var med som vil fortelle litt om hvordan det var?

 

Jeg var med. Det var veldig forskjell på oppleggene fra de forskjellige merkene. Olympus hadde noen fotomodeller man kunne øve portrettfotografi på. Nikon hadde avtale med akvariet, så de fikk komme tett på slangene og ta makrobilder av de. Canon (som jeg bruker) hadde egentlig ikke noe opplegg annet enn at to representanter gikk med folkemengden og kunne svare på spørsmål. Håper Canon gjør litt mer av det neste år.

 

Ellers var det artig å treffe så mange likesinnete, og været var jo kanonbra.

 

BA har for øvrig skrevet noe om det: http://www.ba.no/nyheter/article4286720.ece

Lenke til kommentar

Vi måtte riktig nok betale oss inn på akvariet, men jeg har årskort så det var ikke det store problemet.

 

Litt flere øgler og slanger som ble tatt ut av terrariene sine enn vanlig, men det er lite lys nede i tropisk avdeling og ble litt trangt om plassen. (For all del - folk var siviliserte, men det hadde vært gøy med mer tid for den enkelte fotograf og et sted med bedre lysforhold).

 

Jeg synes uansett at det var et veldig fint initiativ fra Ur og Foto, og et godt gjennomført arrangement :yes:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...