Gå til innhold

Bare PS3 får Joker (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Spillet kommer jo til de fleste konsoller og Ps3 er den eneste som får jokern.

Lurer litt på hvordan de skal få til det siden han har en sentral rolle i spillet.

Harley Quinn er jo også med=)

 

Les artikkelen da. PS3-spillet får jokeren som spillbar karakter ETTER at hovedoppdragene er ferdige.

Lenke til kommentar
Spillet kommer jo til de fleste konsoller og Ps3 er den eneste som får jokern.

Lurer litt på hvordan de skal få til det siden han har en sentral rolle i spillet.

Harley Quinn er jo også med=)

 

Les artikkelen da. PS3-spillet får jokeren som spillbar karakter ETTER at hovedoppdragene er ferdige.

 

beklager, 2 uker med så og si null søvn gjør med knotten.

Lov til og gjøre feil vet du;)

 

Savner den tiden da man fikk alt av innhold når man kjøpte et spill, uansett konsoll, når man kjøpte det og hvor mye penger man hadde.

 

Alt handler om penger nå.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Ble veldig lettet når jeg leste gjennom dette... Først tenkte jeg at om kun PS3 fikk joker, mente de hele Batman spillet.. Og ingen batman til pc, hadde vært krise!

 

Men så var det slik at alle får batman, men ikke jokeren... phew, men still... Hva blir batman uten jokeren?!?

 

Og så ble det til at det kun var som unlockable character.... Woo hoo!

Lenke til kommentar

Morsomt at folk faktisk trodde Sony hadde kjøpt Jokeren ut av Xbox 360-versjonen. Det hadde nok kostet en del! ;)

Beklager hvis overskriften var misvisende, det er ikke alltid så lett å forutse alle mulige (mis)forståelser når man skal lage overskrifter, som jo helst ikke bør være for lange.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Ikke noe å ringe drama-lamaen for. Dette er sansynligvis bare et nytt skin til samme figur. Jeg kan nemlig ikke se for meg hvilke egenskaper Jokeren skulle hatt som hadde passet inn på samme måte som Batmans grappling hook. The Force Unleashed all over again (hvor man kunne spille som C-3PO, som fungerte helt likt som Jedi Apprenticen...).

Endret av Alex ws
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...