Gå til innhold

Storm-serien utvides


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner meg ikke helt på disse kabinettene (gjelder majoriteten av kabinettene på markedet).

 

For det første, "utviklet i samarbeid med flere klaner" kan umulig være et kvalitetsstempel.

 

For det andre, ikke putt ting på kabinettene. Jeg vil ikke ha vindu, lys, bærehåndtak, fancy former eller noe av det slag.

 

Smaken min ser ikke ut til å samsvare med produsentenes. Det er omtrent bare Lian-Li jeg liker, og selv de har begynt å vike fra konseptet. :hm:

Lenke til kommentar
me wants :dribble:

men håndtaket på toppen var ikkje så stilig... det ødela litt, på ein måte

Hvis du er ute etter et stilig kabinett, kjøper du ikke dette. Men hvis du derimot er ute etter et praktisk kabinett med fine løsninger, et ok utseende og er lett å ta med seg kjøper du dette. Håndtakene på toppen gjør det hele lettere.

Lenke til kommentar
me wants :dribble:

men håndtaket på toppen var ikkje så stilig... det ødela litt, på ein måte

Hvis du er ute etter et stilig kabinett, kjøper du ikke dette. Men hvis du derimot er ute etter et praktisk kabinett med fine løsninger, et ok utseende og er lett å ta med seg kjøper du dette. Håndtakene på toppen gjør det hele lettere.

 

Det værste er at når man har håndtak der oppe så blir det veldig vanskelig å bære kabinettet. Mulig det er litt greiere hvis 2 personer deler jobben, men den kommer borti knær og dritt fortere enn man vil.

 

Nei, eneste fornuftige måten å bære kabinetter på er med begge hendene under.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner meg ikke helt på disse kabinettene (gjelder majoriteten av kabinettene på markedet).

 

For det første, "utviklet i samarbeid med flere klaner" kan umulig være et kvalitetsstempel.

 

For det andre, ikke putt ting på kabinettene. Jeg vil ikke ha vindu, lys, bærehåndtak, fancy former eller noe av det slag.

 

Smaken min ser ikke ut til å samsvare med produsentenes. Det er omtrent bare Lian-Li jeg liker, og selv de har begynt å vike fra konseptet. :hm:

 

Enig. Antec Performance er det peneste kabinettet jeg kjenner til. Har aldri forstått greia med at PC-en skal se ut som red light district. Det tar seg ikke ut.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...