Gå til innhold

Zune HD har fått spesifikasjoner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er vel snakk om en mediespiller og ikke en mobil i denne omgangen. Blir spennende å se hvor mye av dette "bekreftede" som egentlig er sant. Selv tviler jeg litt på 4GB-modeller, da dette er fryktelig lite for HD-materiale. 120 gig hadde vært fint, men ryktemølla er litt tvilende på dette området.

 

OLED-skjerm med multitouch hadde jo vært topp, vet MS har gjort en del forskning på multitouch. Men dette sammen med en 120 gigs disk og HD-chipset vil jo prise hele sulamitten ut av markedet og inn i historiebøkene.

 

Til slutt, dette var nok en billig artikkel. Ingen egne innspill, kun en rask oversetting av andres matriale. Kunne like gjerne bare vært en link.

Lenke til kommentar

Dra meg nå baklengs inn i fulekassa!

 

Who in the right mind...ville laget en spiller med 3,6" skjerm i en versjon på minsre enn 16GB? Og hvis det er 16, er det garantert et stopp på 32 før 120.

 

Dette er oppspinn.

 

Edit: Og disse bildene er photoshoppet. Bare sjekk Engadget og hva kommentarfeltet har å si om designet.

 

Artikkelen på liveside sier 16GB og 32GB, so jeg forventet. 120GB er dog ikke bekreftet. Jeg forventer at Microsoft hører på Zune-samfunnet og gir dem masse lagringsplass.

Endret av PowerTorsk
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...