Gå til innhold

Anbefaling: Finn alternativ programvare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Genialt, men jeg ser det er bygget opp slik at man må vite om navnet på et program fra før, ikke bare et gitt bruksområde man ønsker å fylle.

 

Hvis man vet bruksområdet men ikke vet navnet på noen programmer i den sjangeren så kan man ta en kikk på anbefalingene i signaturen min.

Lenke til kommentar
Genialt, men jeg ser det er bygget opp slik at man må vite om navnet på et program fra før, ikke bare et gitt bruksområde man ønsker å fylle.

 

Hvis man vet bruksområdet men ikke vet navnet på noen programmer i den sjangeren så kan man ta en kikk på anbefalingene i signaturen min.

Man kan jo søke... For eksempel på tag:music. Da kommer alle musikkrelaterte programmer med i resultatene.

Lenke til kommentar

Ingen dum side. Bra funn Arsæll ;)

 

Dette er også en meget god side hvis man vil prøve andre operativsystemer. F.eks. den klassiske Windows til GNU/Linux. Er tross alt programmer folk bruker ikke OSer.

 

Men jeg ser samtidig at den ikke er helt komplett/ferdig. f.eks. alternativer til outlook (som sikkert for mange betyr en stopper for ubuntu):

http://alternativeto.net/AlternativesToIte...atform=software

Den er f.eks. ikke linket med evolution enda.

 

Men heldigvis er det også lett å delta for å forbedre tjenesten. Også bruker de OpenID :)

 

Svenskt prosjekt...

Endret av Smif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...