Gå til innhold

Ny trykkskjermtelefon fra Nokia?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mulig. Er det berre eg som synes nokia har dratt ein sjuk rippoff av apple sin opulæritet?

Er nok bare deg da. Hvorfor synes du det er en ripoff av akkurat iPhone? iPhone var ikke først med touchscreen. Nokias touch-planer har vært kjent så langt tilbake som 2006. Lenge før iPhone ble lansert.

 

 

Beklagar. Eg såg på tv ein kveld saman med ein ven. Då kom det fyst 2 reklamer for iPhone, ei frå telenor, og ei frå Netcom. Så kom den Nokia reklama. Me begge trudde att nokia hadde lagdt ein touchscreen telefon, slik at dei og blei populære.

Lenke til kommentar

Nå, så lang tid etter Iphone ble sluppet, har vi vel lært at for "Applefans" var det Apple som fant opp mobiltelefonen, at de fant opp touch at Iphone er som en bærbar datamaskin. Og at Iphone hadde vært den beste telefonen på markede om den så ikke kunne ringe eller tekste. At Iphone ble en populær telefon pga sine enorme "kvaliteter" og ikke fordi det er en opphype dings med enorme begrensninger. Det Jobs sier er sant, Iphone er best, halleluja!

 

5530 høres ut som en spennende telefon, tror den kunne passa perfekt til dama som ønsker seg 5800. Min neste telefon blir nok N97, jeg har idag ikke tro på touch telefoner uten tastatur med fysiske taster i tillegg. Men for de som greier seg bare med touch er det vel ypperlig :)

Lenke til kommentar
Det er mulig. Er det berre eg som synes nokia har dratt ein sjuk rippoff av apple sin opulæritet?

Er nok bare deg da. Hvorfor synes du det er en ripoff av akkurat iPhone? iPhone var ikke først med touchscreen. Nokias touch-planer har vært kjent så langt tilbake som 2006. Lenge før iPhone ble lansert.

 

 

Beklagar. Eg såg på tv ein kveld saman med ein ven. Då kom det fyst 2 reklamer for iPhone, ei frå telenor, og ei frå Netcom. Så kom den Nokia reklama. Me begge trudde att nokia hadde lagdt ein touchscreen telefon, slik at dei og blei populære.

 

 

Jeg er så grådig lei av at folk alltid skal sammenligne touch telefoner med apple sin iphone. Kan noen av de applefansa gi meg ei liste med gode grunner for hva som er så fantastisk bra med iphone? den er langt i fra best, det er bare apple logoen som gjør den så "fantastisk". du gir ikke ut en telefon til salg uten sms, med så dårlig kamera og svinhøy pris. tull og vås!!!

Lenke til kommentar
Jeg ser ikke helt nyhetsverdien her.

 

Trenger vi virkelig et håndfast rykte for å skjønne at Nokia vil komme med en ny og billigere trykkskjermsmobil?

 

Jeg kan nå sette ut ryktet om at vi i 2010 vil se en mobil fra Nokia med større skjerm og høyere pris enn N97. :o

 

Vil den ha fult tastatur også? Ellers er den ikke noe for meg :p:D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

5800 DYR?? Det er akkurat det den ikke er. I forhold til konkurrerende Touch telefoner som er smarttelefoner ligger jo 5800 langt under i pris. Jeg vil påstå at om man skal ha en som har like mye digg og er like rask må man ut med det dobbelte. 5800 er og blir billig og gir ufattelig mye for pengene i forhold til mange andre produsenter.

Endret av balltuss
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...