Gå til innhold

Omnia HD skal likevel hete Omnia HD


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er poenget med dette? Om telefonen heter Omnia HD eller x antall tall med HD bak gjør vel strengt tatt ingen forskjell?

Det blir som å si at det ikke hadde gjort noen forskjell om iPod Touch het "Touch" eller en eller annen kombo av tall og bokstaver. Tenk så mye lettere å huske telfoner med navn fremfor koder. Alle jeg vet om husker hvertfall navn bedre enn "koder", hvis du skjønner.

Lenke til kommentar
Hva er poenget med dette? Om telefonen heter Omnia HD eller x antall tall med HD bak gjør vel strengt tatt ingen forskjell?

Det blir som å si at det ikke hadde gjort noen forskjell om iPod Touch het "Touch" eller en eller annen kombo av tall og bokstaver. Tenk så mye lettere å huske telfoner med navn fremfor koder. Alle jeg vet om husker hvertfall navn bedre enn "koder", hvis du skjønner.

 

Men nå vil jo samsung sende ut telefonen med forskjellige navn det vil jo bare gjøre den enda vanskeligere å huske og være mer forvirrende for de som skal kjøpe...

Lenke til kommentar

Litt halvsnodige uttalelser fra Samsung-representanten, men da vet vi ihvertfall at den beholder navnet de fleste steder.

 

Selv tror jeg det må være noe juridiske årsaker til dette. Kan ikke se hvorfor de skulle ønske å ha Omnia=WM i enkelte land mens Omnia=Underholdningsbombe i andre land. Jeg antar vi aldri kommer til bunns i dette, men finnes vel viktigere ting å bruke de små grå på uansett :)

Lenke til kommentar

Fullt mulig at det er relatert til finlesing av kontrakter ja. Vet f.eks. at Verizon har satset stort på den eksisterende Omnia og benyttet det navnet her i USA. At det skulle komme en "oppfølger" med lignende navn som ikke er tilgjengelige for Verizon-kunder er de neppe veldig begeistrede for (en CDMA-versjon er vel ikke annonsert, eller?).

 

Prøvde denne telefonen under CTIA i Las Vegas for snaue to uker siden, og der brukte man kun I8910 som modellnavn.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...