Gå til innhold

Feilfikser for VLC Media Player


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen forklare meg hvorfor VLC absolutt skal inn på cdrommen min hver gang jeg starter programmet? Utrolig irriterenes. Fører til at det tar 5+ sekunder å åpne VLC og jeg jeg er nødt til og stoppe og starte filmen jeg skal se, hvis ikke så henger bildet seg. Dette skjer på begge maskinene mine

Ligger det en CD/DVD i CD/DVD-spilleren?

 

On-topic:

VLC er genialt som en slags "siste utvei", men den er langt fra god nok enda, spesielt på HD, til å bli standard avspiller. For øyeblikket bruker jeg en miks av MPC HC og MPC med CoreAVC.

Endret av Frexxia
Lenke til kommentar
Kan noen forklare meg hvorfor VLC absolutt skal inn på cdrommen min hver gang jeg starter programmet? Utrolig irriterenes. Fører til at det tar 5+ sekunder å åpne VLC og jeg jeg er nødt til og stoppe og starte filmen jeg skal se, hvis ikke så henger bildet seg. Dette skjer på begge maskinene mine

Ligger det en CD/DVD i CD/DVD-spilleren?

 

On-topic:

VLC er genialt som en slags "siste utvei", men den er langt fra god nok enda, spesielt på HD, til å bli standard avspiller. For øyeblikket bruker jeg en miks av MPC HC og MPC med CoreAVC.

 

Ja, men jeg skjønner ikke hvorfor VLC skal inn på den når jeg dobbeltklikker på en film som ligger en helt annen vei

Lenke til kommentar
VLC er genialt som en slags "siste utvei", men den er langt fra god nok enda, spesielt på HD, til å bli standard avspiller. For øyeblikket bruker jeg en miks av MPC HC og MPC med CoreAVC.

Hvorfor ikke bare MPCHC med CoreAVC? :p

 

Bruker også VLC som en siste utvei, siden jeg er en som MÅ HA FFDShow :D

Synes bildet ser helt grusomt ut om det ikke har gått gjennom FFDShow.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...