Gå til innhold

PS2 blir billigere (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som er kjedelig med PS2 er at den ikke har noen god onlinetjeneste med oppdateringer av firmware, funksjonalitet osv. Den har online spilling osv men det stopper der.

 

Dermed blir det ikke så fristende å kjøpe en slik konsoll lenger. Har selv min gamle orginale PS2 stående med HDD og NIC modul. Den blir brukt en sjelden gang av min datter men fungerer like bra ennå.

Lenke til kommentar

Det er jo nettopp fordi folk fortsatt kjøper PS2 at Sony kan la være å gjøre PS3 bakoverkompatibel igjen? Fordi de vet de får solgt PS2-spill uansett? Jeg gir da faen, jeg har 1. generasjons PS3, så jeg kan spille PS2-spill til krampa tar meg (og ja, det er mange bra), men det er jo utrolig dårlig av Sony å plutselig fjerne BK, under påskudd av at det blir for dyrt å produsere? For så å fortsette å spy ut PS2-spill, som de som har investert i en PS3 ikke kan spille med mindre de skaffer seg en PS2, eller beholder den de allerede har, og dermed må ha en ekstra konsoll stående i stua?

 

Det blir som at enkelte filmer nå skal komme eksklusivt til VHS, og at folk dermed må ta vare på sine gamle videospillere eller kjøpe nye for å se disse filmene..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...