Gå til innhold

Nokia vil lage alt selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke om jeg vil være så rask ute og gi Nokia honnør for det her. De firmaene som har hittil laget mobiler for Nokia vil jo få blod på tann og begynne å utvikle egne telefoner som kan være likeså bra som de holdt på med for Nokia. Bare se på HTC og andre merker som lager telefoner for andre selskaper.

 

Nokia kommer til å miste andeler med mer og bedre konkurranse.

Lenke til kommentar
Vet ikke om jeg vil være så rask ute og gi Nokia honnør for det her. De firmaene som har hittil laget mobiler for Nokia vil jo få blod på tann og begynne å utvikle egne telefoner som kan være likeså bra som de holdt på med for Nokia. Bare se på HTC og andre merker som lager telefoner for andre selskaper.

 

Nokia kommer til å miste andeler med mer og bedre konkurranse.

 

Jeg har vanskelig for å tro det. Nokia er så stor at det skal litt til å ta en "betydlig" markedsandel fram dem. Det er vel heller ikke tider for å starte opp egne merker nå heller.. Tror det er større sjangs for at de som bare produserte Nokia telefoner må legge ned.. Men vi vet jo aldri..

Lenke til kommentar
De firmaene som har hittil laget mobiler for Nokia vil jo få blod på tann og begynne å utvikle egne telefoner som kan være likeså bra som de holdt på med for Nokia.

Noe sier meg at firmaer som "Foxconn, kinesiske BYD, Jabil Circuit og Elcoteq" ikke er særlig store trusseler for Nokia :) Jeg vil og tro at firmaene har et ønske om å fortsette en god dialog med Nokia, selv om samarbeidet trappes ned i dårlige tider.

 

Er verdt å nevne at det allerede finnes mange mange produsenter på markedet, bl.a. i Kina, uten at vi ser snurten til de i Europa. Det er ikke bare bare å bli en ordentlig mobilprodusent, og derfor satser mange desverre på å lage fake telefoner.

 

Jeg mener bare at et selskap fremstår som robust når de i slike tider ikke må sparke fler enn de gjør, og når de klarer å spare arbeidsplassene ved å omorganisere slik.

Endret av genser
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...