Gå til innhold

Olympus oppgraderer nybegynnermodellen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmh. De har kun oppgradert funksjonalitet jeg svært sjelden bruker.. Skjønt - ansiktfokus er jo en grei idé dersom den funker som den skal. Uansett - ser jo ut som et greit kjøp som første-kamera. Bare synd de ikke la til IS..

 

 

Menmen. Vi får se hvordan mFT-kameraet som dukker opp i sommer blir :)

Lenke til kommentar
Hmmh. De har kun oppgradert funksjonalitet jeg svært sjelden bruker.. Skjønt - ansiktfokus er jo en grei idé dersom den funker som den skal. Uansett - ser jo ut som et greit kjøp som første-kamera. Bare synd de ikke la til IS..
Det er vel ikke meningen at E-420-eiere skal kjøpe denne, det er mer en facelift for at dem som lurte på E-420 i stedet kan kjøpe en litt mer oppfrisket variant. Ser ingenting galt i at produsenter gjør dette i stedet for å lage helt nye modeller hele tiden...
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Målgruppen som disse kameraene er rettet til, vil nok bli storbegeistret for popart, noe som igjen gjør kameraet mer attraktivt for yngre førstegangskjøpere (som er målgruppen).

 

Meeen egentlig ikke store oppdateringen og når E-520 er såpass billig som det er nå, ser jeg ingen annen grunn enn størrelse til å velge et kamera i E-400-serien framfor E-520.

Lenke til kommentar
Er vel ikke lenge før vi ser E-550 heller da. Virker som Olympus har vært aktive med nye modeller i det siste, selv om dette er en oppgradering som jeg står over. Har mer lyst på E-30.........

Jeg tror ikke det kommer en E-550. Den har nok splittet seg i to modeller, E-620 og E-30

 

Tom

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...