Gå til innhold

Nå kommer Skype til Iphone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For alt vi vet kan det hende Iphone som de nevner i artikkelen faktisk har kameraet i bunnen og at hun holder den riktig vei.

 

iPhone derimot har jo som kjent kameraet på den øvre halvdelen. Hvorfor de nevner appstore i artikkelen samtidig med en eller annen kinesisk kopi er også litt rart.

 

Eller kan det til alt overmål at artikkelforfatteren faktisk ikke kan skrive navnet på Apples mobiltelefon riktig og at jenta på bildet faktisk holder den opp ned? Umulig å vite da det ikke ser ut til å settes krav til artikkelforfattere for tiden :D

 

Edit: Glemte jo rent å lime inn det jeg egentlig skulle skrive. *Ahem*

 

Lurer på om push-funksjonaliteten vil støtte dette når 3.0 programvaren kommer.

Endret av PL610
Lenke til kommentar
Hmm. Enda en "Nå kommer <insert stygg-gammel telefonfunksjon her> til iphone" -artikkel. Er RIMELIG lei av det nå.

 

Der kom det fra en som ikke har forstått at man kan skippe over det man ikke vil lese. Prøver du å få flere poster eller? Du må ikke komme med oppgulp i det som ikke interesserer deg vet du.

 

iPhone har hatt skypefunksjoner lenge, men dette er såvidt jeg kan se selve Skype med alle funksjonene samlet.

Litt dumt at man må være trådløst nett for å bruke det dog. Håper de kommer på bedre tanker.

Lenke til kommentar
Skype har lenge vært ute til S60- og Windows Mobile-telefoner

Ikke til S60, nei. Men det finnes en java-versjon som funker helt ok.

 

Skype gjør sitt inntog i S60 i N97. Les gjerne Amobil sin artikkel om tema:

http://www.amobil.no/artikler/nokia_skal_levere_skype/67989

 

Forøvrig er PL610 på grensen til å være morsom. Ikke langt ifra! Stå på.

Endret av genser
Lenke til kommentar
Der kom det fra en som ikke har forstått at man kan skippe over det man ikke vil lese. Prøver du å få flere poster eller? Du må ikke komme med oppgulp i det som ikke interesserer deg vet du.

 

iPhone har hatt skypefunksjoner lenge, men dette er såvidt jeg kan se selve Skype med alle funksjonene samlet.

Litt dumt at man må være trådløst nett for å bruke det dog. Håper de kommer på bedre tanker.

Det skal da være lov til å være kritisk til at hver gang det kommer en liten ting til iphone går artikkelforfattere bananas, mens det meste annet går stille hen?

 

Selvom jeg ikke interesserer meg i iphone så kan jeg vel få interessere meg i selve artiklene.

Lenke til kommentar

Selvsagt kan du få være så kritisk du bare vil, men det er litt påtagelig at det kommer slike poster hver eneste gang det står om Apple sine produkter.

 

iPhone er en veldig populær telefon, det går det ikke an å stikke under en stol.

Den selger mer enn enhver annen telefonmodell, og er en stadig voksende programvareplatform enten folk som har andre telefoner liker det eller ikke.

 

Selvfølgelig får den mye oppmerksomhet i media, det skulle bare mangle. Og folk som har den er selvfølgelig interessert i det som har med den å gjøre.

Lenke til kommentar

Nei, har ingen kilder. Bare noe jeg har lest, men poenget går til deg siden du har noe å banke i bordet med :)

 

Uansett er det jo ikke rart at Iphone selger mer enn en konkret modell, uansett hvilken. Det er jo langt mer imponerende og overbevisende om den klarer å ta igjen generellt S60.

 

Om det den første lenken din hevder stemmer, altså at iPhone selger mer enn alle WM-modeller tilsammen, er det ganske imponerende, men skyldes selvfølgelig at ikke Nokia lager WM.

 

 

edit: Står forøvrig fortsatt feil i artikkel angående skype-klient til S60.

Endret av genser
Lenke til kommentar

Da var da på tide... Jeg synes det er så merkelig at iphone manglet/mangler så mange grunnleggende ting, og likevel ikke får svi i media generelt. Er folk blitt blendet av den store blanke skjermen som egentlig er skikkelig middelmådig?

 

Enig med Beef Supreme. Dette er latterlig.

 

Uansett er det vel greit at artiklene kommer, så folk får med seg at telefonen blir litt mindre kjip.

Lenke til kommentar
Da var da på tide... Jeg synes det er så merkelig at iphone manglet/mangler så mange grunnleggende ting, og likevel ikke får svi i media generelt. Er folk blitt blendet av den store blanke skjermen som egentlig er skikkelig middelmådig?

 

Enig med Beef Supreme. Dette er latterlig.

 

Uansett er det vel greit at artiklene kommer, så folk får med seg at telefonen blir litt mindre kjip.

 

Ikke alle er enig med deg ser det ut til. I allefall ikke ifølge dette ;)

 

Mistenkelig få SE eller Nokia modeller der forresten. Kanskje folk ikke liker dem?

 

Ja ja Zune 3.0 er da med i allefall :!:

Lenke til kommentar
Lenken din bekrefter jo PowerTorsk sitt poeng.

 

Er du helt sikker på det? Apple selger rimelig bra. Noen burde jo funnet ut sannheten forlengst hvis produktene er så dårlige.

 

Dette var riktignok en poll, eller avstemning på norsk, men folk kunne uansett stemme på mange andre produkter i de forskjellige kategoriene. Hvorfor gjorde de ikke det hvis det hersker enighet om at de er bedre?

Apple vant til og med "Editor's Choice" der er nok "fanboyfaktoren" vesentlig mindre.

 

Huff nå hørtes jeg ut som en selv, det var ikke helt meningen :whistle:

 

Uansett, iPhone har vesentlige mangler. Det er det ingen tvil om, men den selger veldig bra uansett og det er det heller ingen tvil om.

 

Nå har den fått Skype også, så det hjelper ytterligere litt, og hvis de lar den bruke 3G eller EDGE blir det supert. :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...