Gå til innhold

Pant mobilen, få gratis SMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra tiltak dette her Telenor.

Er bare redd for at 50 gratis sms blir litt for lite til å få Ola Nordmann til å reagere, da svært mange sitter med så mange gratis sms inkludert i abb. at de ikke klarer å bruke opp de de har.

 

Skal uansett vurdere om jeg ikke har et par mobiler i skuffen som kan leveres inn :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+412453

Gi meg en måneds fri bruk av internett, eller 4timer ringetid så skal jeg vurdere det. 50sms er ikke verdt kreftene man bruker på å dra til telekiosker engang, og langt mindre pengene det koster å ha Telenor abonnement.

Lenke til kommentar

Herregud, jeg må si at jeg blir ganske rystet når jeg leser denne tråden. Hvordan enkelte faktisk presterer å _klage_ på at de får noe _gratis_ om de resirkulerer gamle produkter de uansett skal kaste?

 

@Lars: Regner med at du var ironisk?

 

Ellers kan jeg godt legge til at jeg neppe kommer til å benytte meg av ordningen. Jeg synes heller ikke 50 SMS er så vanvittig mye, men det er da noe? Er jeg virkelig den eneste som ikke klager på ting jeg får gratis? Om jeg for eksempel hadde fått en gratis mobiltelefon som sluttet å virke etter en uke, hadde jeg vitterlig ikke trappet opp hos personen jeg fikk den av og stått og kjeftet.

Lenke til kommentar

Det er da forskjell på om en kommer bort med en telefon til deg, og dette her. For her må du jo lete etter telefonen, dra til telekiosken (bensin) og snakke med selgeren for å få noe. Selvfølgelig er det bedre enn ingenting, men hvor mange er det som leverer telefonene om dem ikke får noe for det?

Endret av bebeluv
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...