Gå til innhold

Nye bilder av Windows Mobile 7?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om dette er bilder fra så Windows Mobile 7, så var jeg utrolig skuffet over oppsette visuelt...som nevnt i artikkelen; så blir det tungvindt å måtte "leite" etter lydkontrollen, signalstyrken etc...

Litt stilig å ha batterikapasiteten og signalstyrken under menyknappene, men de må stå der fast! Ikke at de forflytter seg rundt på hele skjermen for hver meny du går inn i...

 

Utseendemessig så denne versjonen litt interessant ut, og det frister å prøve ut denne versjonen når den kommer ut for testing/oppgradering...

Lenke til kommentar

Nå skal man ikke trekke konklusjoner for tidlig, da. Microsoft er ikke helt noviser da, og de har retningslinjer på GUI.

 

Det er det nok prototyper vi snakker om her, og det kan være snakk om mockups og utprøvning av forskjellige varianter. Eller rett og slett themes. Skinning av OS og applikasjoner er vel ikke helt utenkelig, det har da MS drevet på med siden Windows 2000 eller deromkring.

 

Tror nok man må ta bekymringen på forskudd dersom man skal ha noen glede av det her. Dere får nok ikke oppleve veldig mye hoppende strømindikatorer når alt kommer til alt.

Lenke til kommentar
Om dette viser seg å være ekte bilder, kan det bli en kaotisk affære å følge med på batterikapasiteten og dekningen på telefonen, alt etter hvor i menyene du er.

 

Windows Mobile er rotete. Ingen av de som jobber på det har tydeligvis kjennskap til konseptet "uniform UI experience".

Lenke til kommentar

Stemmer dette, så er jeg utrolig skuffet. Ingen sjans i h****** om dette kan måle seg med iPhone, Android, WebOS (Palm Pre) og Blackberry. Det ser rett og slett ut som om Microsoft ikke klarer å gi slipp på den stadig aldrende Windows Mobile som vi kjenner idag. Man ser blant annet at de ikke har gitt slipp på statusbaren, og de to bekreftelsesknappene nede.

 

Man kan rett og slett se fra tre mils avstand at dette er WM, og det er synd, for jeg håpet på at Microsoft ville skrote hele OSet, og begynne fra bunnen av. Synd, veldig synd, for dette når ikke de nevte produsentene opp til knærne med tanke på design, og (slik det ser ut) brukervennlighet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...