Gå til innhold

Steam har Ubisoft-uke (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pøh... med prisene på Steam, er selv El-kjøp billigere... kjøper ikke så mye som et spill derfra, før de setter ned prisene sine til et akseptabelt nivå....det skal jo være meningen å tilby spillene billigere, når man lasted ned fra nett, ettersom kostnadene med dvd plater, cover og brosjyre er mye dyrere...

Lenke til kommentar

@Smileyy: Unnskyldningen DAMP bruker for å ta ekstra betalt er at de ikke vil konkurrere eller at de får pålegg fra utgiveren (Disse er de store stygge ulvene som skulle vært utryddet og slaktet!) om å sette en såpass pris for at de ikke skal stjele markedet fra butikker som Elkjøp og co.

 

Så inntil videre pluss at det ikke er noen titler her som jeg ønsker så fortsetter min boikott i allefall.

Og skal vi ha noe så blir det lite Damp løsning ja, her kjører jeg "Diesel" varianten istedet.

Lenke til kommentar
En ting til. Forstår artikkelforfatteren begrepet boikott overhodet? :thumbdown:

 

Det handler absolutt om prinsipper...

 

Hehe. Ventet på at noen skulle si noe lignende.

 

Ja, jeg forstår begrepet boikott ;)

Vurderte å legge inn et lite forbehold i teksten, men lot det være. Grunnen er enkel, jeg har selv som gamer boikottet opptil flere tiltak og tjenester. Men det skal ikke mer enn et bra tilbud til, eller en spennende nyhet før jeg er tilbake igjen. Men så er jo jeg også et svakt menneske

:p

 

 

Og selv om en del brukere nok kuttet ut Steam av prinsipielle årsaker, så er nok dette langt i fra tilfellet for alle.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Hmm, kan vel diskuteres i hvilken grad dette er nyhet eller ren reklame... Kan fylle spillverke med kun Steam nyheter hvis dette skal bli den nye trenden. Skjer noe der ganske ofte. Hva med å gjøre en mer journalistisk jobb og prøve å få noe ut av €=$ saken. Dette minner meg om itavisen (som jeg har boikottet i over ett år nå, kjenner at jeg lett kan finne på å gjøre det samme med denne siden hvis dette er standarden)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...