Gå til innhold

Les e-posten i fred


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fatter meg ikke på hva de folka som lagde den tenkte... anyways;

 

Er det bare meg eller har artiklene, både her og på Hardware blitt meget dårlige, eller, veldig korte? Ikke så mange nyheter heller, men det skjer vel ikke så mye i mobil verden?

Lenke til kommentar

Hadde da vært mer interessant med et belegg på skjermen, som gjorde den uleselig fra andre vinkler. Eller kanskje noen briller, samt et filter på skjermen, og dette ville gjøre at bare du så teksten? (forresten, tror ikke det var en god ide) :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Mange av Blacberry sine kunder er vel firmaledelse osv, som sikkert synes et slikt produkt er midt i blinken for å sikre sensitive opplysninger fra uvedkommende.

Personlig ville jeg aldri drasset rundt på noe slikt, men det er sikkert nok der ute som gjør.

 

Hvor viktig er det å sende e-post fra toget uansett. Folk narres til å tro at de har behov for mye rart.

Svært mange har faktisk et behov, men du ville vel latt mobilen ligge selv om jobben din krevde at du sjekket mail på reiser, og heller bedt sjefen slutte å lure deg med sine behov?

Endret av archongamer
Lenke til kommentar
Mange av Blacberry sine kunder er vel firmaledelse osv, som sikkert synes et slikt produkt er midt i blinken for å sikre sensitive opplysninger fra uvedkommende.

Personlig ville jeg aldri drasset rundt på noe slikt, men det er sikkert nok der ute som gjør.

 

Hvor viktig er det å sende e-post fra toget uansett. Folk narres til å tro at de har behov for mye rart.

Svært mange har faktisk et behov, men du ville vel latt mobilen ligge selv om jobben din krevde at du sjekket mail på reiser, og heller bedt sjefen slutte å lure deg med sine behov?

 

Jobbreiser er vel greit, men hva skal folk med det ellers? Hva er feil med en SMS?

Lenke til kommentar

Nei det kan man si, men Blackberry har jo sin styrke i bedriftsmarkede, og de fleste som sitter på toget og skriver/leser mail på telefonen har jeg fortsatt inntrykk av gjør det i jobbsammenheng,

Venter jeg på en "viktig" mail, hender det jeg sjekker på mobilen også, og ser ikke noe verre i å skrive en mail enn å skrive en sms egentlig.

Mail får man jo lagt inn linker, bilder og langt mer tekst enn en sms også som regel, så behovet kan jo være der, selv om mange kanskje tar behovet sitt litt vel langt.

Lenke til kommentar
Jobbreiser er vel greit, men hva skal folk med det ellers? Hva er feil med en SMS?

Man kan jo snu argumentet ditt da. Hva er feil med e-post?

 

Leser og skriver ofte e-post på bussen jeg. Fin måte å bruke tid på som ellers ville gått med til å stirre ut av vinduet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...