Gå til innhold

Demo: Rock med Metallica allerede nå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som blir bedre eller er hvert GH spill som kommer mer enkelt enn det forrige?

Har jo et hav av valg for å gjøre det enkelt, mens de virker å ha glemt hva expert skulle være.

Alt for enkelt og uten særlig utfordringer på de 4 låtene på demoen i hvertfall.

Ellers er jeg vel litt motstander av disse melkeproduktene som enkeltband sine spill er, og skulle mye heller sett ting komme som nedlasting til eksisterende spill.

Lenke til kommentar

Enig her, Sad But True på gitar på Expert var fullstendig uproblematisk. Soloen på Seek & Destroy var litt vrien, men synes generelt sett dette var overraskende lett. Synes dessuten de burde hatt med Metallica sin versjon av Stone Cold Crazy, Queen sin versjon er ganske tam. Aldri hørt den Alice in Chains-sangen før, men den var helt grei, dog litt ensformig.

 

Likte demoen tross alt, og introen var veldig kul!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

runna enplayerdelen på ps3 på 2-3 timer mens jeg var sjitings.. for lett å runne det, opplegget er at du trenger et visst antall stjerner for å unlocke sistesangen.. bare spilte gjennom de lette sangene, og tok den siste sangen (som var lettest av alle), og dette var på expert.

 

Synes de uten problem burde valgt gh 2-3 opplegget (må spille igjennom 5 for å unlocke 5 nye osv), da hadde dette spillet vært en utfordring mye lenger, ikke bare et partyspill..

 

og btw. one er møøøøøe lettere her enn på gh3, hvertfall soloen..

 

skal sies at jeg ikke har testa ut resten ennå, tipper trommene er en utfordring, men jeg hater de :p

Endret av scarface15
Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...