Gå til innhold

Du skal spille som ... (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spennende, men håper man ikke blir en svær bauta som beveger seg deretter i hele spillet.

Big Daddy var vel kanskje ikke den som virket som den mest smidige spillhelten man kan være.

 

Uansett, gleder meg til fortsettelsen, selv om storyen begynner å virke litt tynn når plutselig byen er full av Big Sisters som man aldri så et hint om i eneren.

Man kan alltids bli overrasket og det har den beste storyen ever, men ut fra ryktene høres det ut som de drar den ut på landet fra det man kunne ha forventet.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Det får du jo gjøre i siste mission i Bioshock 1 da.

Men hvordan kan du være første Big Daddy? De gamle little sisters har jo nå vokst til big sisters, og det tar jo lang tid. Og dessuten var jo Big Daddies lenge før Bioshock 1.

 

Gav meg noe håp tilbake på en god historie, for prequels har jeg ikke særlig stor tro på. (Star wars, hint hint)

Lenke til kommentar

BioShock var bra, god stemning, en ok story. Jeg skulle ønske et spill om hva som skjedde før, innta rollen som Ryan, Fontaine og den doktor dama. Hvorfor ta kontroll over en big daddy ti år senere? 10 år med lekkasjer? Det rant da ganske mye vann inn i det første spillet?

 

En ting hadde vel vært om de sendte ned et par spesialtrente elitesoldater til å rydde opp og fikse rapture til å bli beboelig igjen?

Lenke til kommentar
Uansett, gleder meg til fortsettelsen, selv om storyen begynner å virke litt tynn når plutselig byen er full av Big Sisters som man aldri så et hint om i eneren.

 

Dette skyldes jo at det har gått 10 år, og little sisters har vokst opp til big sisters :) Som det også står i artikkelen.

Lenke til kommentar
Uansett, gleder meg til fortsettelsen, selv om storyen begynner å virke litt tynn når plutselig byen er full av Big Sisters som man aldri så et hint om i eneren.

 

Dette skyldes jo at det har gått 10 år, og little sisters har vokst opp til big sisters :) Som det også står i artikkelen.

 

Mulig jeg er treg, men hvordan kan man i så fall tre inn i rollen som den aller første Big Daddy'en? :hmm:

Lenke til kommentar

Who knows, kanskje dette er prototypen som ligger stuet bort ein eller annen plass langt nede i Rapture :p For det opplyses jo om at det vagger rundt andre Big Daddy`s.

 

Men var ein som påpekte at dette muligens kunne vere aprilsnarr..så vi får vel egentlig se.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...