Gå til innhold

Feature: Fra frosne vikinger til sultne slanger (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg liker dette jeg! :) La oss se litt nøyere på det:

 

1. Det er en spillside.

2. De skriver om spill.

 

Hva var problemet nå igjen?? (Rare folk som gidder å kommentere slikt... og så er jeg rar som motkommenterer, og så få jeg vel motkommentarer mot min kommentar, og hvis ikke motkommentarene har noe fornuftig i seg så kommer det vel klager på skrivefeilene mine og kommafiel...)

Lenke til kommentar

Dette er ikke konstruktiv kritikk =( :no: Det jeg mener ..

 

Er at før hadde gamer.no ordtenlige artikler om ordentlige spill. Jeg betaler heller for et ordentlig spill som er skrevet ordentlig artikkel om. Aldri før har det kommer flash spill artikler. Ja, det er en spillside, men jeg trodde de prøvde og få det til og ligne på gamle gamer.no, som skrev ordentlige artikler? De skriver om spill, ja, men er dette virkelig gode nok "spill" til og kalles det? JA, DET ER SPILL, men ordentlige spiller anmeldere finner gode ting og skrive om, ikke flash spill? Unnskyld at ikke folk deler samme syn som meg på dette punktet, men ser ikke grunnen til og skrive for eks.

 

Ånei så forferdelig. De kommer med en ukentlig oppdatering om gøye flashspill, skandale!

 

. Ja ok, jeg "beklager dypt" mine meningner, men alikevel morsomt og få tilbake "seriøse" svar tilbake.

Lenke til kommentar
Dette er ikke konstruktiv kritikk =( :no: Det jeg mener ..

 

Er at før hadde gamer.no ordtenlige artikler om ordentlige spill. Jeg betaler heller for et ordentlig spill som er skrevet ordentlig artikkel om. Aldri før har det kommer flash spill artikler. Ja, det er en spillside, men jeg trodde de prøvde og få det til og ligne på gamle gamer.no, som skrev ordentlige artikler? De skriver om spill, ja, men er dette virkelig gode nok "spill" til og kalles det? JA, DET ER SPILL, men ordentlige spiller anmeldere finner gode ting og skrive om, ikke flash spill? Unnskyld at ikke folk deler samme syn som meg på dette punktet, men ser ikke grunnen til og skrive for eks.

 

Ånei så forferdelig. De kommer med en ukentlig oppdatering om gøye flashspill, skandale!

 

. Ja ok, jeg "beklager dypt" mine meningner, men alikevel morsomt og få tilbake "seriøse" svar tilbake.

 

Siden 20. februar har vi publisert seks fullverdige anmeldelser, der minst fem av dem er av det som kan karakteriseres som store, etterlengtede spill. Tre av disse er publisert siste uken. Det er på tross av at vi er i en oppstartsfase som er ganske travel.

 

At vi i tillegg skriver om litt flashspill-moro i helgen, tror jeg du bare må tilgi oss. Det kan jo kanskje tenkes at noen andre enn deg faktisk liker å lese om slike småspill? :)

Lenke til kommentar

Så det at Spillverket viderefører Gamer.no sine ukentlige oppdateringer med gratis webspill er et tegn på at de ikke har noe å gjøre? Jaja, de som har glemt hva gamer.no pleide å komme med på slutten av hver uke kan jo kikke på arkivene.

Lenke til kommentar

Er det rart det er krig i verden...

 

Personlig setter jeg veldig stor pris på disse artiklene. Jeg har full forståelse for de som ikke har det, men ikke like full forståelse for at man føler for å kommentere det...

 

Når jeg handler datablader og andre magasiner på Narvesen så liker jeg ikke å måtte lete etter de mellom alle kvinneblader, interiørblader og båtmagasiner - men jeg kjefter da ikke på butikksjefen for det... Ikke sååå vanskelig å unngå å lese om disse artiklene - det er bare å la være å klikke på de...

 

Tenk så fin verden vi kunne hatt hvis vi hadde hatt forståelse for at folk har ulike interesser...

 

Ugh! Oslo72 for President!

 

EDIT: Hvis man derimot ser hva TobbeOo (første kommentar) bedriver tiden sin med istedet for Flashspill... (dvs: hvilke tråder han kommenterer her på forumet)... I rest my case...

Endret av oslo72
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...