Gå til innhold

Fremtidens Nikon-kompakt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan blir det å holde? Spørsmålet som også ble stilt om banankontrollen til PS3.

Å du har prøvd å sitte å tatt bilder med kastevind og skarpe bølger og i tilleg noe på henda på grunn av kulde.-

Jeg lurer siden du sammenligner det med kontrol til playstation

Endret av Gapatrosten
Lenke til kommentar

Det ser ut som et overvåkningskamera av den typen som fastmonteres.

 

Edit: Det er en grunn til at kamera ser ut som de gjør. Nye konsept er spennende, men dette betyr nok i dette tilfellet også brudd med funksjonalitet. Personlig synes jeg knappene har stort forbedringspotensiale, men dem har man altså ikke gjort et stort poeng ut av. Her er det jo bare å glemme bruk itrukket hansker. Små membranbaserte knapper er kanskje bra for vanntetthet og designfrihet, men det tar seg desto dårligere ut i bruk.

Endret av Spetsnaz
Lenke til kommentar
Jeg synes det er dumt at ipod (eller hva det heter nå for tiden) har blitt et designforbilde for så mange saker. Hvorfor skal vi ha et kamera som er formet som et såpestykke? Det ser jo pent ut, men det ville vært bedre om det var designet for å bli brukt.

 

iPod? Fantastisk at du klarer å trekke den sammenligningen. Noe fargelikhet med iPod touch er vel strengt tatt det eneste de har til felles. Regner med det er den du tenker på, for den ligner jo overhodet ikke på iPod shuffle, nano eller classic. Eller nano har litt buet form forsåvidt, så hvis man slår sammen iPod touch og nano, gjør den litt feitere og litt breiere forså og dele den i to.. ja da snakker vi likhet! Grenser jo til plagiat det her... :fun:

 

--

 

Er det bare meg eller mangler kameraet blitz?

Lenke til kommentar

Ganske stilreint kamera, matcher dressjakka :laugh:, men som andre har nevn så virker den ikke så veldig god å holde.

Ja, Phax, jeg trur den mangler blitz :scared:

 

Nei, når jeg ser nå så har den i det minste en blitzknapp..

Endret av Alastor
Hva du driter i kan du holde for deg selv når meningen går på person.
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Jeg synes det er dumt at ipod (eller hva det heter nå for tiden) har blitt et designforbilde for så mange saker. Hvorfor skal vi ha et kamera som er formet som et såpestykke? Det ser jo pent ut, men det ville vært bedre om det var designet for å bli brukt.

 

Ser ikke ut som noe Apple møl. Ligner med på Cowon S9 syns jeg...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...