Gå til innhold

Tre SIM-kort i én mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I overskriften står det "Tre SIM-kort i én mobil", og rett under står det "En arabisk mobil gir deg tre mobiler i én." ... bestem deg Silje

Fortell meg behovet for å spesifisere forskjellen mellom en virituell mobil og en ekte mobil i denne sammenhengen. På et nettsted fullt av nerder.

Ja, enkelte av nyhetene i tek.no-empiret har copy-paste -preg over seg, men det er voldsomt hvor mange troll det skal være her som bare jatter med på at servicen er for dårlig. Det er jo ingen artikkeldiskusjoner som handler om artiklenes innhold lengre.

Enkelte av disse nyhetsakene er trivia, og behovet for å være enormt utfyllende er ikke tilstedeværende.

Hvis denne artikkelen hadde beskrevet i detalj de tenkiske kjedsomelighetene ved å putte flere SIM-kort i en mobil, ville jeg aldri orket å lese den da forståelse av hvordan dette fungerer kommer intuitivt for meg.

Og til dere som er avhengig av å klage på at artikler allerede finnes på db.no osv: Enkelte av oss leser ikke skvip, men søker spesifiserte nyhter fra de stedene som interesserer oss. Hvis du allerede abonnerer på rss (eller faktisk surfer rundt) på alle sidene tek.no-nettverket bruker som kilder skjønner jeg ikke hvorfor dere stikker innom tek.no i det hele tatt.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...