Gå til innhold

Annonserer fremtidsplaner for Crossover


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette lover godt for min del. Kanskje jeg skal skrote windows etterhvert da TF2 er det eneste jeg spiller uansett, og heller ha windows som et spill-os etterhvert når jeg ønsker å prøve nye spill.

 

Samtidig er det hardrock_ram veldig sant. Har prøvd TF2 over wine en gang før, noe som IKKE gikk etter planen når det kom til ytelse.

Lenke til kommentar
Dette er selvfølgelig ikke alt Codeweavers har planlagt, i den neste store utgaven, som forhåpentligvis blir gitt ut iløpet av året, er det lagt fokus på følgende:

 

 

 

 

Litt kronglete setning? Punktum etter "planlagt" gjør alt bedre.

 

 

 

 

 

Så snart DX10 blir skikkelig støttet i Wine vil vi nok se en forbedring i ytelsen kontra DX9 i Wine fordi DX10 har en mye mer effektiv og strukturert kode.

Lenke til kommentar

Det er i hovedsak grafikkytelsen som er dårlig i Wine, men også enkelte andre punkter. Men f.eks. harddiskytelsen er faktisk bedre enn native i Windows, og det sier en del om hvor godt deler av Wine er i forhold til originalen, spesielt med tanke på at originalen er proprietær.

Lenke til kommentar

har kjørt world of warcraft utelukkende på linux i over 1 år. aldri hatt noen problemer ;) er også kjappt som fy. nå er ikke wow så fryktelig krevende.. men det virker utmerket. oppdatinger og alt annet.

 

spiller ikke andre spill.. så har sluttet å bruke windows i det hele tatt. faktisk synes jeg nå at windows er irriterende, og alt den skal gjøre er de jævla oppdateringene som tar 10-15 mins for noen få mb...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...