Gå til innhold

Google vurderer Twitter


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil heller ha google på eiersiden av twitter enn facebook. Lesser of two evils. (Ikke at jeg synes google er så evil da, men de har fortsatt penger i tankene) Men det beste hadde jo så klart vært om noen hadde hadde litt stolthet og holdt på det de har bygd opp, men det er jo ikke akkurat mye av det om dagen, hvor alle selger seg ut for raske penger.

Lenke til kommentar

Vurderer muligens? De skal kanskje-kanskje kjøpe opp?

Dette virker jo som rykter av rykter om at noe kan komme til å skje.

 

Dette er for meg en ikke-nyhet. Greit å vite at Google har meldt seg på twitter, men at noen sier at de kanskje kommer til å kjøpe det opp er uvesentlig og kun rykter. Gi meg beskjed når noen fra Google selv sier de er interessert i å kjøpe dem opp.

Lenke til kommentar
Vil heller ha google på eiersiden av twitter enn facebook. Lesser of two evils. (Ikke at jeg synes google er så evil da, men de har fortsatt penger i tankene) Men det beste hadde jo så klart vært om noen hadde hadde litt stolthet og holdt på det de har bygd opp, men det er jo ikke akkurat mye av det om dagen, hvor alle selger seg ut for raske penger.

 

Hoho. Dette er kostelig. Har ikke brydd meg med å sette meg inn i summer, men om du fikk tilbudt 200 millioner norske kroner for noe du hadde bygget opp, hadde du vurdert et salg eller?

 

Velkommen i de voksnes verden. Du vil nok oppdage at ikke alt er som du har lært på skolen og på tv.

 

For all del. jeg liker ikke når Skype og twitter blir kjøpt opp, spesielt ikke av de griskeste og kyniske(*host*microsoft), men slik er verden....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Vertigo500: Håper du har sjekket profilen til han du claimer å være kiddo. Han er antageligvis iallefall minst like gammel som deg, om ikke eldre. Well played!

Lenke til kommentar
Ja, jeg gjør ikke annet enn å sjekke profilen til brukere her. Hallo?

 

Utifra det han skriver, så er han mye yngre enn meg. Og hvor gammel mener du jeg er?

 

Vel, utifra måten du stadig vekk uttaler deg på så får en ofte inntrykk av at du ikke er gamle karen :) Jeg ser du er ny her, men det er kanskje på tide å jekke seg ned et hakk?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...