Gå til innhold

Mario til topps i Guiness Rekordbok


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dette er jo en liste som det er delte meninger om, er det virkelig dette Guiness Rekordbok driver med?

Ja, jeg synes også dette er litt rart... Et spillblad eller spillside kan godt kåre de spillene de mener er best ved avstemming eller hva de vil, men Guinness Rekordbok..? Er det en rekord å være på listen?

Lenke til kommentar

Forstår egentlig ikke hvorfor dette med salgstall dukket opp i det hele tatt.

 

Sitat.

"Og det er på ingen måte kun grafikk-tekniske vidundere som er representert. Snarere er det innflytelse, tidløshet og underholdningsverdi som har vært utslagsgivende for hvilke titler som har nådd opp til topplisten."

Lenke til kommentar

Denne listen kan man printe ut og tørke seg i ræva med. Guinness bør holde seg unna slikt. Synsing fra ende til annen kan vel ikke gi offisielle rekorder?

 

Hallo: Lego Star Wars Complete Saga på 23. plass? Vis meg hvilken innflytelse, underholdningsverdi og tidløshet dette spillet har som ikke Gears of War har.. Fjaseliste!

Lenke til kommentar
Goliath har visst ikke spilt halo på både pc og konsoll. jeg har begge, halo er definitivt bedre på konsoll 10x! bare rot på pc versonen

Jeg forstår ikke sammenhengen av min kommentar om at Halo er øverst på listen av spill i sjangeren FPS og denne posten fra deg. Gjerne utdyp.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...