Gå til innhold

Kjører Windows 95 på Nokia N82


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den kommer med blåskjerm også antar jeg?

Vil helst glemme Win 95, det var RENT Blåskjerm helvete, tror jeg hadde 3-4 blåskjermer daglig, eller det var enda mer enn det.

Ta å sjekk minnet i maskinen din, eller mener du at du har byttet operativsystem?

 

Kan ikke huske å ha hatt så mye blåskjerm i windows 95 selv egentlig. Det var værre med de maskinene jeg installerte DOS på med disketter, fulgt av oppgradering til Win95 med nye 50 disketter, oppgradert til windows 98, også til slutt oppgradert til Windows Millenium.

Lenke til kommentar
Den kommer med blåskjerm også antar jeg?

Vil helst glemme Win 95, det var RENT Blåskjerm helvete, tror jeg hadde 3-4 blåskjermer daglig, eller det var enda mer enn det.

 

Brukerfeil. Windows 95 går ikke i bluescreen kun fordi det føler for det.

 

Tja, lot min gå på tomgang i Windows og fikk da blåskjerm, makan til makkverk.

Win 98 var en del bedre men fortsatte å BSODet til tider, byttet til XP var velkommen.

Har ikke sett snurten av Kernel32 ulovlig operasjoner og annet dilldall siden den gang, selv om jeg savner den gamle feilmeldingsboksen siden den hjalp å spore feilen til kilden, nå får du ikke den lenger og du er like langt.

 

Nei Win 95 har jeg skrotet for mange herrens år siden og takk gud for det, det var noe makkverk av ett OS.

Tror ikke Core 2'n min ville ha startet Windows 95 uten en heftig underklokk heller.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-b5747

Åh, ser for meg at dette kan være tilnærmet "nyttig" (i den forstand at man orker å slå det på mer enn én gang) på en skikkelig symbian-telefon, den kommende Samsung Omnia HD for eksempel :) Får bare ta tiden til hjelp. Snart kommer vel Windows (desktop) 7 til HTC :hmm:

Lenke til kommentar
Snart får vi vel Mini-HDMI utgang (elns.) og det blir en enkel sak å koble opp arbeidstasjonen :)

Samsung OmniaHD har dette. Den kjører også en nyere versjon av operativsystemet som brukes i N82 og N95 som det vises til her, så Dosbox og deretter Windows bør ikke være en umulighet.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...