Gå til innhold

Nettmøte: Møt borgerrettighetsorganisasjonen EFN


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En del spørsmål og svar som har blitt byttet om her, der Thomas svarer på et annet spørsmål enn hva som står over. Se f. eks "Politikk" og flere derfra og ned.

 

Ellers meget spennende lesning, EFN gjør en solid jobb for å gjøre hverdagen vår bedre, stå på!

Lenke til kommentar

Jaja, alltid lett å skylde på oss, privatpersoner. Men Gud vet at det er mye dritt som blir lagt ut til salg i disse dager og jeg er glad vi har fildeling... Om jeg liker det jeg ser/hører/spiller, så kan jeg jo alltid kjøpe det i etterkant. Viser filmen seg for å være en svær bør for øyenlokkene, spillet buggete (med elendig historie og tusen irritasjonsmomenter) som bare det og musikken ræva, så slipper jeg da å ha betalt for dette og angre for resten av livet (kanskje også på grunn av at studenter ikke har tilgang til mye penger?)...

Lenke til kommentar

IPRED - shit. Om noe sånt skjer i Norge håper jeg oss vettuge nerder mobiliserer massedemonstrasjoner så det holder.

 

Forresten, ser ut som noen spørsmål har blitt blandet sammen, spesielt mot slutten hvor det står "Spørsmål fra Vegard", og svaret begynner med "hei jørn".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Tror ikke regjeringen vil gjøre mer dumt til neste valg... når det gjelder Tv serier er de jo for det meste allerede finansiert av tv-reklame men dessverre er det bare noen få som legger ut episoder gratis slik som skaperne av South Park. http://www.southparkstudios.com/

 

Blir som NRK med snik reklame når man skal ta seg betalt for noe allerede betalt av reklame.

Lenke til kommentar

Vi får gå til innkjøp av Tomahawk raketter, Amerikanerne har helt sikkert masse overskudd.

Så brander vi IFPI og co som terrorister og kan lovlig blåse dem bort i "Krigen mot terror", flere problemer løst på en gang.

 

Nei, vil IFPI og de andre ha krig så skal de få det, jo mer bastante de blir jo tyngere skyts henter jeg fram og mer piratkopiering gjør jeg.

For jo mer jeg kan skade dem, jo gladere blir jeg.

Lenke til kommentar
Vi får gå til innkjøp av Tomahawk raketter, Amerikanerne har helt sikkert masse overskudd.

Så brander vi IFPI og co som terrorister og kan lovlig blåse dem bort i "Krigen mot terror", flere problemer løst på en gang.

 

Nei, vil IFPI og de andre ha krig så skal de få det, jo mer bastante de blir jo tyngere skyts henter jeg fram og mer piratkopiering gjør jeg.

For jo mer jeg kan skade dem, jo gladere blir jeg.

 

Har det ikke helt godt med deg selv du?

Lenke til kommentar
Vi får gå til innkjøp av Tomahawk raketter, Amerikanerne har helt sikkert masse overskudd.

Så brander vi IFPI og co som terrorister og kan lovlig blåse dem bort i "Krigen mot terror", flere problemer løst på en gang.

 

Nei, vil IFPI og de andre ha krig så skal de få det, jo mer bastante de blir jo tyngere skyts henter jeg fram og mer piratkopiering gjør jeg.

For jo mer jeg kan skade dem, jo gladere blir jeg.

 

Har det ikke helt godt med deg selv du?

 

Prøv heller mektig irritert så treffer du mer korrekt... :p

De burde heller ha brukt fantasien sin til noe mer konstruktivt, men om du ser HW.no sine tidligere artikler så ser du at det takler de ikke.

Lenke til kommentar
En del spørsmål og svar som har blitt byttet om her, der Thomas svarer på et annet spørsmål enn hva som står over. Se f. eks "Politikk" og flere derfra og ned.

 

Ellers meget spennende lesning, EFN gjør en solid jobb for å gjøre hverdagen vår bedre, stå på!

Ja, dette burde hw.no ordne opp i snart. Ellers var dette spennende og skremmende lesestoff. Er det en slik verden vi vil ha?

Endret av AvieN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...