Gå til innhold

Nokia-flaggskip stanset i USA


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5800 har støtt på flere problemer i USA, skriver Cellular-news. Hovedsaklig er det to problemer som rir telefonen med trykkskjerm.

Yihaa! :fun:

 

Telefonen virket rimelig skrøpelig når jeg prøvetrykket litt på den i butikken, noen andre som har lagt merke til det samme? Vet noen om det dreier seg om en maskinvarefeil?

Lenke til kommentar
Skuffende fra nokia.....syns jeg, bra ide men DÅRLIG utført :(:(:( og jeg som gledet meg.......
Ta deg to sekunder til og les hva som står i nyhetsnotisen før du poster.

 

"Alle telefonene med disse problemene ser ut til å komme fra én og samme levering som ble sendt ut sent i fjor. Nokia presiserer i en uttalelse at problemene kun gjelder telefoner solgt i USA."

Lenke til kommentar

Amobil kliner alltid til med VG-overskrifter. Vi kan kommentere det så mange ganger vi vil, men det kommer ikke til å endre seg. Faktum er at the-VG-way gir mange seere, og mange seere gir mye annonsevisninger.

 

Som påpekt er dette et lite parti, men dog en veldig viktig feil. Og flaggskip? Tro'kke det.

Lenke til kommentar

Lett å la seg forvirre. Telefonen er ikke noe flaggskip, men den har vel omtrent bare vært til salgs i Nokia Flagship Stores. Det skulle vel bety at den kun var tilgjengelig i to fysiske butikker. Og kun i 3-4 dager eller noe. Så det handler neppe om store volumer. :)

Lenke til kommentar

Nokia burde vel stanse den her i norden også. 9 av 10 mobiler har jeg denne kjente glipen øverst til høyre på telefonen. Utrolig lett for smuts og fukt å trenge inn på skjermen. Dette skal vist bare skyldes en litt for lang skrue. FOR dårlig Nokia. Jeg har hatt 2 av dem å nå gidder jeg ikke mer. Skal rett på Elkjøp i morra å få pengene mine tilbake.

 

Seph

Lenke til kommentar
Gjest Yoshi

Oi.. Denne overskriften var rett og slett ikke bra... Ikke bra. Hva er galt med "Nokia trekker feilvarer" eller "Nokia 5800 trukket tilbake"? "Nokia-flaggskip" er bare ikke passende.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...