Gå til innhold

Mozillas mobilnettleser skal hete Firefox


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg bruker ikke å ha et titalls faner på skjermen, det er opptil 200 hos meg smile.gif

 

Poenget er? ;)

 

Ender du ikke opp med å bruke mer tid på å bla igjennom fanene, enn å taste inn adressen?

Normalt har jeg 40-80 stykk, men enkelte ganger så blir det en del mer. Det blir raskt mange faner siden jeg i løpet av noen dager holder på med en rekke programmeringsprosjekter, og har gjerne 5-15 relaterte faner tilknyttet hver, og noen forum oppe, og kanskje noen auksjoner jeg følger med. Det som er glimrende er at Firefox er god nok til å takle det, merker ikke noe før jeg runder cirka 160 faner.
Lenke til kommentar
Hvorfor må de ha et nytt navn på produktet? IE er IE i WM, Safari er Safari på iPhone.

Ikke vær en sånn festbrems da :thumbdown: . Jeg har vel ingen spesielt gode argumenter for hvorfor de burde velge et annet navn. Men synest jo at SmallFox var ganske genialt da ;) . Og ellers blir det jo litt mer spennende om man benytter fantasien litt og finner på et annet navn. Kanskje i tillegg lage en logo med en stor og en mindre rev? (Jeg bare demonstrerer bruk av fantasien, slik at Mozilla kan lære litt...)

Lenke til kommentar
Hvorfor må de ha et nytt navn på produktet? IE er IE i WM, Safari er Safari på iPhone.

Ikke vær en sånn festbrems da :thumbdown: . Jeg har vel ingen spesielt gode argumenter for hvorfor de burde velge et annet navn. Men synest jo at SmallFox var ganske genialt da ;) . Og ellers blir det jo litt mer spennende om man benytter fantasien litt og finner på et annet navn. Kanskje i tillegg lage en logo med en stor og en mindre rev? (Jeg bare demonstrerer bruk av fantasien, slik at Mozilla kan lære litt...)

 

Det handler jo neppe om hva _nytt_ som ville vært spennende eller ikke. Selv synes jeg det er spennende at FireFox pushes mer ut i markedet så folk kan begynne å se bort ifra dritt som IE. Ville man kallt det noe nytt ville det bare oppstått forvirring, ikke pushing av den markedsvare de allerede har begynnt å bygge opp med en solid grunn.

 

..bare demonstrerer slik at du kan lære litt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...