Gå til innhold

Windows 7-testere bør aktivere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både nyheten og kommentarene må jeg si er bortkasta! Aktivering er jo en selv-sagt ting, spesielt når det gjelder windows (XP/Vista/7) At operativsystemet må aktiveres, er sånn det bare er og alltid har vært.

 

Det å syte over at MS er vanskelige o.l. når de krever en aktivering er også lavmål... :|

Lenke til kommentar
Og at du mest sannsynlig ikke får oppdatert, opplever ustabilitet og får en notifikasjonsboks slengt i trynet hver time.. Joda, du kan få alt det gratis..

 

Men dette er jo en drøm i forhold til hvordan f.eks WinXP fungerte. 30 dager uten aktivering resulterte i ubrukelig pc.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Å syte over at man må aktivisere MS kan det ikke være annet en den opplærte "vi skal hate MS uansett" reglen som slår til igjen.

 

Alt av Beta testing er jo slik, nå stenges slukene og ferdig med det. Det er forøvrig apple som tar over med storm skritt når det gjelder monopol tedenser, se feks hva de prøvdet med itunes mp3 salget, kjøpte man sanger fungerte det kun på apple produkter (noe de selvsagt måtte gi opp). Apple er videre gjennomsyret av lignendet ideer, så ang monopoliserings tendenser synes jeg klart som dagen er lang at Apple kan ta over denne "elsk å hate statusen".

Endret av simalarion
Lenke til kommentar
Å syte over at man må aktivisere MS kan det ikke være annet en den opplærte "vi skal hate MS uansett" reglen som slår til igjen.

 

Alt av Beta testing er jo slik, nå stenges slukene og ferdig med det. Det er forøvrig apple som tar over med storm skritt når det gjelder monopol tedenser, se feks hva de prøvdet med itunes mp3 salget, kjøpte man sanger fungerte det kun på apple produkter (noe de selvsagt måtte gi opp). Apple er videre gjennomsyret av lignendet ideer, så ang monopoliserings tendenser synes jeg klart som dagen er lang at Apple kan ta over denne "elsk å hate statusen".

:love:

 

edelig en sjel som har samme mening som meg om apple

Lenke til kommentar

Aktiveringen gir vel informasjon om brukerens system (CPU, RAM, kort installert osv), noe som er imperativt for en beta-test-analyse. Å klage på det er jo helt sinnsykt idiotisk. Dette er en BETA test. Ikke noe "gratis OS, løp og kjøp!"-greie ...argh.

 

Noen folk er jo så opphengt i å klage på Microsoft at de ser ut som tullebukker hele gjengen når de kommer med oppgulp som i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...