Gå til innhold

Nye Touch Flo 3D lekket ut


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan dette ha noe med at HTC ikke lanserer nyere TouchFlo versjoner til eldre produkter? Jeg bruker f.eks Touch HD sin versjon på min Diamond. Den er både raskere og med bedre, men det er ikke HTC sin fortjeneste at jeg kan kjøre denne.

 

Den nye TouchFlo-en er også kjappere samt den inkluderer mange nye egenskaper. Så det blir fint at jeg snart kan kjøre den på min Diamond uten å kjøpe ny telefon.

Lenke til kommentar

Htc har ikke en dritt å lære fra apple der, de to tlf til apple er så og si like. Mens Forskjellen fra Diamond til HD er en del større. Men når det er sagt så er det ikke noe stress å "resize" TF3D til riktig oppløsning. Kjører selv HD TF3D på min Diam. Og venter som en lydig liten hund på nye TF3D! :love:

Lenke til kommentar

Vel de har ikke noe ngrunn til å bekyrme seg over at den ikke ser bra ut.

jeg liker den nye bedre enn den eldre versjonen av Tf3D.

 

Men når jeg installerte den på telefonen, så tenkte jeg ikke helt over at det var den nyeste som ikke var sluppet ut enda.

 

Jeg har en sony ericsson X1.

 

Og den fungerer ganske smooth sammen med det nye TF3D :):thumbup:

Lenke til kommentar
Htc har ikke en dritt å lære fra apple der, de to tlf til apple er så og si like. Mens Forskjellen fra Diamond til HD er en del større.

 

Selvfølgelig har de masse å lære fra Apple der, noe annet blir for dumt å si. Hyppigere, bedre og flere oppdateringer til telefoner har vært et stort savn i mange år på mobiler. Det gjelder ikke bare HTC, men egentlig alle leverandørene.

Lenke til kommentar
Akkurat der har HTC (og de fleste andre produsenter) masse å lære fra Apple. Å gi ut ny software til eldre mobiler kontinuerlig. Det er klart, er litt lettere for apple som bare har 2 telefoner.

Maskinvaren (CPU og slikt) er prikk likt på begge Iphone-versjonene. Det er jo egentlig samme telefon med noen få forskjeller (3G, batteri og liknende).

 

Det blir som å si at Nokia er flinke til å gi ut maskinvare til eldre mobiler fordi de gir ut ny software til både N95 og N95 8GB.

Endret av Mynotir
Lenke til kommentar

Det er jo akkurat det jeg sier. Det er lett for Apple, fordi de bare har 2 telefoner.

 

Men, det er ingen tvil om at de tenker mer software enn andre produsenter. Det er mye som kunne ha blitt ordnet på gamle telefoner fra produsenter. Men istedenfor gir de ut nye telefoner.

 

Det er som sagt ikke så lett for de andre produsentene, fordi de spyr ut telefoner, og tenker egentlig ikke noe særlig på softwaren.

Lenke til kommentar

Har innstallert dette på min Touch HD og det virker absolutt ikke som noe uferdig produkt. Funker egentlig veldig flott. Jeg vil ikke anbefale noen å legge inn den ROM'en som er ute på xda-developers selv om det funker bra, dette pga at ROM'en stopper å fungere 1.mars (er noe beta greier tydeligvis). Det kommer mest sannsynlig ut en ny versjon i løpet av et par dager som fikser dette problemet, så jeg vil anbefale alle å vente noen dager før de tester dette.

Lenke til kommentar

På grunn av "timebomben" (1. mars-opplegget) skal det komme ny versjon i dag. Den har fjernet timebomb-problemet og en del bugs.

 

Bug Tracker, Fixes & Feedbacks and upcoming ChangeLog.

 

My progress so far in fixing some stuff in V1.9

 

 

Dutty's HD V1.9 EXTREME TEST 2 UPCOMING Change Log for |WWE|

 

  • Fixed Time Bomb in Build 5.2.211018.1.6.0
  • Remove Adobe Flash support from Rom, will supply cab.
  • Updated some files and apps.
  • Updated Camera application.
  • Updated JBED application.
  • Updated Opera user agent string to BlackStone's
  • Fix some stuff in Rom including registry changes.
  • Most Important fix .MP4 video lag or taking forever to start in both HTC album and Windows media Player, now takes couple seconds
  • Revert to Blackstone sensor package ,decision mostly based on what I think would be best for the ROM, but new sensor with autorate of apps is added to the Enable Landscape.cab in System Tools which when install will enable Landscape Mode.
  • Still trrying to fix some stuff whic I can but those above are the main ones for myself.
  • Added LargeTitle Bar.dll in Rom.

The new manila might be causing issues for others who dependon installing 3rd party apps/hacks etc but I can only fix what I USE for myself which doesnt allow too much 3rd party app.

There is also some stuff others might experience but remember this wasnt meant for HD and I ported and fixed as much as possibly can.

Lenke til kommentar
Det er jo akkurat det jeg sier. Det er lett for Apple, fordi de bare har 2 telefoner.

 

Men, det er ingen tvil om at de tenker mer software enn andre produsenter. Det er mye som kunne ha blitt ordnet på gamle telefoner fra produsenter. Men istedenfor gir de ut nye telefoner.

 

Det er som sagt ikke så lett for de andre produsentene, fordi de spyr ut telefoner, og tenker egentlig ikke noe særlig på softwaren.

Eksemplet ditt var heller dårlig da alle andre produsenter som fører like mobiltelefoner i maskinvaren gjør akkurat det samme. Derfor var det direkte feil.

 

Men jo, med App Store viser Apple at de bryr seg mer om programvare enn andre produsenter ved å organisere alt på et sted. Det syns jeg er veldig bra og det er synd de andre produsentene ikke kom på det før. Men nå kommer vel de andre snart etter. Når det er sagt så fins det mye programvare til Symbian, men det er mye vanskeligere å finne fram. Symbian programmer fungerer også til flere titalls forskjellige mobiltelefoner.

 

De siste to-tre åra har ikke mobiltelefonprodusentene spydd ut så mange telefoner. Jeg fikk N95 for cirka to år siden (omtrent samtidig som Iphone kom ut), og det har ikke kommet så mye som er bedre enn den. Har vel vært litt småtteri med en blits, men maskinvaren holder seg ganske lik.

Lenke til kommentar

Nå tenker jeg ikke på programmer, men på selve OS'et til mobilen. Her er det mye å gå på.

Når det gjelder programmer til å installere på telefonene er det ikke noe problem, da det finnes masse software som funker på de forskjellige telefonene. Der gjorde forsåvidt Apple også noe fornuftig, og lanserte App Store.

 

Mange telefoner jeg har hatt siste årene (har ikke vært borti så alt for mange Nokia-telefoner, det skal sies) har det kommet 1, kanskje 2 oppgraderinger til OS'et, og så har de hoppet på en ny modell. Oftest har det bare vært småfikser.

Apple har hele tiden utviklet nye funksjoner til OS'et sitt (enda det fortsatt mangler en del ting) og gitt de ut til begge sine telefoner.

 

De har tatt med erfaringen sin fra PC-markedet inn i mobilmarekdet, og det synes jeg er en god utvikling. Og det er dette jeg håper at flere følger etter.

Lenke til kommentar
Nå tenker jeg ikke på programmer, men på selve OS'et til mobilen. Her er det mye å gå på.

Når det gjelder programmer til å installere på telefonene er det ikke noe problem, da det finnes masse software som funker på de forskjellige telefonene. Der gjorde forsåvidt Apple også noe fornuftig, og lanserte App Store.

 

Mange telefoner jeg har hatt siste årene (har ikke vært borti så alt for mange Nokia-telefoner, det skal sies) har det kommet 1, kanskje 2 oppgraderinger til OS'et, og så har de hoppet på en ny modell. Oftest har det bare vært småfikser.

Apple har hele tiden utviklet nye funksjoner til OS'et sitt (enda det fortsatt mangler en del ting) og gitt de ut til begge sine telefoner.

 

De har tatt med erfaringen sin fra PC-markedet inn i mobilmarekdet, og det synes jeg er en god utvikling. Og det er dette jeg håper at flere følger etter.

Nokia oppgraderer OSet ganske ofte. Blant annet har kameraet blitt langt raskere. Også må vi ikke glemme at de plutselig fant en aksellerator i telefonen som kunne brukes til mye rart.

Lenke til kommentar
Ja, det er snakk om Duttys rom på xda. Det kom nettopp ny versjon av den: ttp://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=483822

 

Den Peppep linker til er for Touch HD.

 

For de som har Touch Diamond anbefaler jeg å titte på:

- HD TouchFLO for Diamond (Denne er veldig mye kjappere enn den orginale til Diamond): Link

- Diamond 2 TouchFLO for Diamond (Ikke ferdig ennå): Link

 

Ellers så har xda-developers veldig mye bra til de fleste HTC-telefoner.

Alt fra enkle programmer til avanserte tweaks for å endre\forbedre på funksjoner.

Lenke til kommentar
– Det er virkelig ergelig hvis en bruker ender opp med et dårlig inntrykk av våre produkter fordi de har benyttet programvare som er flere måneder fra den endelige releasen, sier Frølund

Slapp av Mr. Frølund - det dårlige inntrykket kommer når vi får telefonen fra butikken og ting er akkurat like buggy og tregt som vi så de var på internett.

 

Fokusér heller på å lage GODE produkter istedet for de halvhjertede søppel-telefonene dere slenger fra dere.

Lenke til kommentar
Maskinvaren (CPU og slikt) er prikk likt på begge Iphone-versjonene. Det er jo egentlig samme telefon med noen få forskjeller (3G, batteri og liknende).

 

Fremdeles så velger apple å gi ut oppdateringer, noe mange andre produsenter er heller slappe til å gjøre. Apple oppdaterer også både ipod touch 1g og 2g, som har annen HW, touch 2g har bl.a. en annen CPU. Det stopper ikke Apple i å gi ut samme oppdatering til begge to samtidig.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...