Gå til innhold

Mobilspill tar av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Mobilspill er bare latterlige. de ser for det meste drittdårlige ut og reduserer batteritiden til en tiendedel. Nei Takk

 

Nå er ikke poenget at mobilspill skal slå ut konsoll og PC. Vil du ikke selv si at det er greit å ha noen spill på mobilen når du kjeder deg eller venter/sitter på bussen?

 

Konsoll/PC = Underholdning

Mobilspill = Lett underholdning

Lenke til kommentar

"Chuck Norris isn't afraid of the dark. The dark is afraid of Chuck Norris. "

 

Ingenting som en god Chuck Norris vits. Gjør du et bildesøk på navnet, får du bla. opp et bilde av mannen og en tekst under; Everytime you masturbate, Chuck Norris punches a Mexican baby in the face.

 

Ikke at det har så mye med temaet å gjøre, men det er jo strengt tatt ikke ofte jeg får muligheten til å dele min lidenskap for Chuck Norris-humor :new_woot:

 

Snake er bra saker. Snake 3D derimot... :ermm:

Lenke til kommentar

Gameloft lager gode mobilspill ja. Midnight Poker spillene deres er konge... men irriterer meg over at jeg ikke finner den gamle 2D versjonen lenger. 3D versjonen er treeeeeiiig. Sitte å se på en diger 3D animasjon som renderes på en K850i hver gang man skal legge ut kortene blir for drygent for meg.

 

Noen som kan hjelpe?

 

Edit: fant det ... måtte bare velge en "dårlig" telefon når man kjøpte det.

 

Er det noen mulighet for å ta backup av mobilspillene man har kjøpt? (K850i)

 

Hver gang jeg flasher telefonen med ny software, så må jeg tilsynelatende kjøpe spillene på nytt, noe jeg synes er drygent, siden jeg installerer spillene på minnekortet.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...