Gå til innhold

Olympus gir deg alt i ett


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sier bare her får man kvalitet i bøtter og spann både bildemesig og alt det tekniske i E620.

Å for en nett størelse da veldig egnet for mobilitet i mange grener

Jeg har en E-420 idag. Og ut ifra spesifikasjonene, så vil jeg si at denne ser ut til å fikse de tingene jeg savner i E-420: IS, flere fokuspunkter, vridbar skjerm og større søker.

 

Tom

Lenke til kommentar
Den nye modellen E-620 er et avansert speilreflekskamera med høy byggekvalitet, vridbar skjerm, bildestabilisator på sensoren, værtettinger, 12 megapiksler, Live view og omtrent alt du ønsker deg.

 

Det ser ut til at det bare er akam som skriver om værtettinger på dette kameraet. DPreview skriver at det ikke har værtetting... Hvis det faktisk har værtetting ser det ut til å være et veldig lovende kamera, ellers ser E-30 vel så interessant ut.

 

Trygve

Lenke til kommentar

Hmm. Dette ser veldig bra ut. Har brukt E-520 ei stund, bl.a. tre veker i Tanzania nyleg, og er blitt positivt overraska av eksponering og bildekvalitet i dette kameraet (E-1 var med som backup, men låg stort sett i ro). E-620 ser ut til å heve nivået merkbart, utan at huset er særleg større. Hmm.

Lenke til kommentar
Sier bare her får man kvalitet i bøtter og spann både bildemesig og alt det tekniske i E620.

Å for en nett størelse da veldig egnet for mobilitet i mange grener

Jeg har en E-420 idag. Og ut ifra spesifikasjonene, så vil jeg si at denne ser ut til å fikse de tingene jeg savner i E-420: IS, flere fokuspunkter, vridbar skjerm og større søker.

 

Tom

Da tenker jeg den frister men mulig ikke før det verste prisraset har lagt seg.

Den får veldig gode skusmål rundt forbi ser jeg av de som leser melom linjene og som har ventet på et nytt Kamera (opgradering) i det segmente

Lenke til kommentar
Neida. Du kan til-og-med laste ned siste firmware til E-510'en din. Da kan du sette brennvidde manuelt når du bruker tredjeparts-optikk. Funker fint på E-510'en min :)

Hmm.. ikke det at jeg har noe 3.parts optikk, men jeg har heller ikke oppgradert firmware på år og dag (fy skam seg!).

 

Bestiller et 25mm "pannekake", så jeg har noe å leke med inntil E-620 kommer og jeg da evt bare bytter huset. Blir hardt å vente helt til slutten av April men...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...