Gå til innhold

Hva pønsker Sony på? (PS3/PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er sikkert PSP-4000 det er snakk om ja. :hmm:

 

Detaljer om denne ble avslørt idag, på VG247.

(Bildet der er bare "fan concept", men den skal visstnok være noe lignende i virkeligheten).

 

Oii - den så spennende ut. Flere og flere kilder mener nå at det bestemt er snakk om en overhaling av PSP-en ja, tipper Sony slepper katta ut av sekken i løpet av morgendagen.

Lenke til kommentar

Hmm jeg håpet på en PSP2, så kanskje jeg også hadde vurdert en slik for mulighet til en enkel portabel "multimedia og div" enhet. Men en revamp uten ny funksjonalitet, dog litt mer enn PSP-3000 ble, er ikke like interessant.

 

En revamp betyr jo at den beholder oppløsningen, nivået på funksjonalitet, ytelse osv.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
PSP sliter fortsatt i et stadig tøffere håndholdt marked (...)

Det er en viss forskjell på et håndholdt marked og et håndholdt-marked.

 

Da Sony ble kontaktet angående stillingsannonsen hadde de på nåværende tidspunkt ingen kommentar (...)

«På nåværende tidspunkt» kan med fordel sløyfes, siden det sammen med «da Sony ble kontaktet» gir motstridende signaler om når det faktisk var de unnlot å kommentere.

 

Red.: Det er forresten ikke for å være ekkel jeg pirker så fælt, jeg vil bare hjelpe.

Endret av Daniel
Lenke til kommentar
PSP sliter fortsatt i et stadig tøffere håndholdt-marked, og kan ikke sies å ha blitt den suksessen Sony hadde håpet på. Mange har spekulert i at konsollens produksjon vil bli kansellert - men disse nyhetene kan tyde på at Sony enda ikke har gitt opp sin bærbare satsning.

:innocent:

 

Uansett - ingenting av denne notisen, bortsett fra at "Sony ikke svarer på spørsmål", er tatt fra Gamespot- artikkelen. Som utypisk nok var skrevet veldig godt og nøyaktig. Og det kommer ikke frem slik notisen er skrevet.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...