Gå til innhold

Snikprøve Battlefield: Heroes? (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det er vel noen uker siden man kunne melde seg på denne betaen? Jeg gjorde det for snart 2 uker siden, og har ikke fått nøkkel enda. :/

Er vel over 200 000 som har skrevet seg opp nå.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Aha. Meldte meg på en gang til da. :hmm:

 

Er forresten snart 5 uker siden jeg meldte meg på forrige gang.

 

 

blomsterbob: heh, jeg skummet visst bare gjennom for å finne "sign up"-knappen :p

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Aha. Meldte meg på en gang til da. :hmm:

 

Er forresten snart 5 uker siden jeg meldte meg på forrige gang.

 

How do you decide who gets a Beta invite?

 

Please keep in mind that we’ll be giving out Keys in the fairest way we can, which is as follows:

* Firstly, everyone still on the waiting list from the first Beta phase.

* Secondly, everyone else, including those who sign up on this page.

Lenke til kommentar
haha lo når jeg leste dette "spillet har fått lovet slippdato i løpet av mars. "

 

Hvorfor det?

Du har visst ikke fulgt med prossesen av bf heroes? og alle de gangene de lovte å gi det ut? første gang de lovet å slippe det ut var for 7 måneder siden ca... og etter det har de lovet nye utslippsdatoer hele tiden... men neida ingenting skjedde :(

Lenke til kommentar

Fikk nøkkel dagen etter jeg signerte meg opp, og må si spillet var verken bra eller dårlig. Men er dritkjedelig å spille kun de 2 banene som er tilgjengelig. Server systemet er også helt på trynet, automatisk search system, det funker bra på konsoll, med på pc er det nytteløst. Ihvertfall om natta da den kun finner tomme servere, selv om jeg vet at noen servere spiller det folk på.

 

Anyway, greit spill, men kommer nok ikke til å spille mye før dem har fått skikkelig server system.

Endret av BadSmile
Lenke til kommentar

Når signerte du deg opp BadSmile? Virker som det er rimelig tilfeldig hvem som får nøkler - en kompis fikk angivelig nøkkel et par minutt etter han skrev seg opp, jeg har enda ikke fått (vi skrev oss begge opp få minutter etter artikkelen ble publisert). Har også hørt om de som har ventet i ukevis uten å få noe ..

Lenke til kommentar
Når signerte du deg opp BadSmile? Virker som det er rimelig tilfeldig hvem som får nøkler - en kompis fikk angivelig nøkkel et par minutt etter han skrev seg opp, jeg har enda ikke fått (vi skrev oss begge opp få minutter etter artikkelen ble publisert). Har også hørt om de som har ventet i ukevis uten å få noe ..

 

Signerte meg opp 15.feb, fikk nøkkelen 16.feb.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...