Gå til innhold

Nintendo DSi er rett rundt hjørnet (Spillmaskinvare)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte meg egentlig nettop en DS lite, og ser ikke helt behovet for dsi bortsett fra større skjerm. Vet ikke om det for min del er mye vits å betale gode tusenlappen for en ny en. Fikk forsåvidt min for 800kr ny og er storfornøyd, men meh.

 

Blir sikkert til at jeg kjøper meg en før eller siden.

Lenke til kommentar

hvorfor i alle dager skal de regionslåse spillene? trodde vi var kvitt dette tullet nå som filmbransjen innså sine feil med DVD-regioner.. Dessuten er det vel bare å laste ned en patch, så er konsollen "sonefri" igjen.. Og hvorfor er de ikke i stand til å gjøre berøringsskjermen fingervennlig? Tror det hadde åpnet for flere muligheter om man fikk multitouch enn et 0,3 mpx-kamera..

Lenke til kommentar

kameraene er 0.3 mp hver, blir mer av en gimmick da men"/ men men. håper jeg bare ikke blir for skuffa av denna....gleder meg sjukt

 

Med tanke paa hvor liten skjermen er holder vel egentlig det med tanke paa oppl0sning paa bildene. Om man har tenkt aa overf0re de til pcen er det jo saaklart en annen sak, ettersom det kommer til aa se helt jaevlig ut om du vil ha grei st0rrelse paa dem :p

Lenke til kommentar

Større skjerm frister litt... Kanskje jeg kjøper en sånn en gang? :O

 

Nintendo var veldig bra før, men nå som de har fokusert mer og mer på mainstream, og mindre og mindre på kjernen av spillere, de som liker gode gamle Link og Mario spill, har jeg begynt å gå bort i fra dem.. :no:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...