Gå til innhold

Blizzard pønsker på noe


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Tviler sterkt på at det er SC:Ghost. De har nå som nevnt i artikkelen, at det ikke skal være et spill basert på tidligere utgivelser, samt at det er et MMO. Ghost var jo ment som et singleplayerspill til Xbox?

Men personlig tror jeg det kommer til å være et spill som står sterkt i kontrast med wow. De vil jo ikke miste spillere fra et eget spill, til et annet et. Det idèelle vil være å kapre spillere som synes at wow ble for fantasyfullt og for mye tegneserieaktig, slik at de omsider får tatt komplett kontroll over mmo-markedet... Dersom det lykkes like mye som wow, kan nok andre mmo-produsenter like så greit gi opp kampen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
...når Blizard tidligere har nevnt at MMOen antakelig blir Heaven and Hell?

 

Woho! Det blir et MMO basert på Ronnie James Dio/Black Sabbaths fantastiske låt... eller så får vi styre en halvmånete, kort sanger med vidt steg og krøllete hår, i jakten på dragen sin.

Lenke til kommentar

Hmmm... Det er jo bare antakelig at det kommer ut MMOet, da, det kan også være hva som helst annet :-) Personlig har jeg sittet og ventet på Warcraft IV siden Warcraft III kom ut! :-D Det samme gjelder Diablo og Starcraft, så jeg håper de innfrir min siste ting :-D Hehe :-)

Artikkelen sier nemlig ikke at det blir MMOet, men at det er mye sannsynelig.

Men jeg håper Heaven and Hell blir noe jeg kan finne interessant, i motsetning til WoW :-P

Men uansett hva det blir, så blir det sannsynligvis bra og noe som er verdt å glede seg til å teste ut! :-D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Skal ikkje vere basert på en tidligare tittel, men hadde vert litt kjekt med ett gjensyn av Lost Vikings :tease:

 

I likhet med da Diablo3 ble avduket, så håper jeg også at det er noe relevant med Lost Vikings ^^,

Lenke til kommentar

Blizzard har vel i lengre tid vært redd for å gro fast i sine tre hoved-IP'er, og det har lenge versert rykter om at de vil lage noe helt nytt - altså et nytt univers. Når Blizzard så sier at det ikke er basert på noen av de tre hoved-IP'ene så må vi jo ta dem på ordet.

 

Jeg finner det samtidig usansynelig at de vil lage noe som konkurrerer så altfor hardt med World of Warcraft. Alikevel ryktes det en MMO...

 

Så må man begynne å tenke. Hva for slags MMO spill kunne være helt annerledes enn WoW?

Lenke til kommentar

Ingen forhåpninger - ingen skuffelser.

 

Selv om jeg hadde blitt utrolig glad om de begynte med en ny serie av spill med episk historie (like Warcraft, men nytt).

 

Also, mer informasjon om Diablo 3 og Starcraft 2 hadde vært strålende. Skuffelsen over førsteinntrykket av Diablo 3 har lagt seg for lenge siden i min bok.

 

Det som derimot kan ta seg en bolle er WoW :whistle: .

Lenke til kommentar

Leste originalteksten ifra Blizz, og der står det rett og slett bare at Blizzcon har blitt så stort at de trenger mer plass. Så vidt jeg kan se ikke noe om nylansering i det hele tatt, selv om det forhåpentligvis er det det betyr.

 

Ingen forhåpninger - ingen skuffelser.

 

Den er jeg med på. Jeg kunne tenkt meg både Emerald Dream, Warcraft 4, og World of Diablo, men men... August er langt borte. Ikke noe vits å bli excited ennå. Kan jo hende den ekstra salen skal brukes til de tre hoved-IP'ene alikevel.

 

Mer info om Starcraft og Diablo får vi GARANTERT. Håper på WoW også.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...