Gå til innhold

Sniktitt: Sony Ericsson W995


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Den nye telefonen virker slank. 1,5 millimeter er uansett ikke noe å klage over for en telefon med nedskyvbart tastatur. "

 

1,5 millimeter! Det var tynt ;)

 

Noen som vet hva den lille svarte rundingen som er øverst til venstre på mobilen er? Jeg gjetter på lysmåler (Sensor til automatisk justering av lysstyrken på diaplayet). Det finnes bla på Nokia 5610, og det savner jeg på min C702. Frontkameraet til videosamtale finner man til høyre for høyttaleren, så det er det ikke.

 

Det eneste jeg kommer på i farten som jeg savner på telefonen er deksel over linsa bak.

 

Dette blir nok min neste telefon.

Lenke til kommentar

Hva er det du mener er likt? Tastene er ikke like, navigasjonstastene er ikke like. Toppen av mobilen er ikke lik. SE har tilkoblingen på siden, N95 under.

 

De er begge skyvetelefoner, har relativt lik skjerm og er firkantet, selv om N95 er litt mer avrundet. Vil tro at man sikkert kan finne flere telefoner som er har samme likheter.

Lenke til kommentar

Den er lik w595 på knappene ser jeg som jeg hadde, og det er BAD, skikkelig bad og for det er de dårligste knappene jeg noen gang har hatt på en telefon.

 

De va harde og ekkle, og man traff ikke de i øverste rekke siden man kom borti selve dekselet på mobilen.

 

 

Håper virkelig de gjør noe med det for dette ser ut som en topp telefon jeg vil ha selv

Endret av Digidice
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...