Gå til innhold

Ny trykkskjermmobil med 12 megapiksler


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synd de nøyer seg med S60v5 og microSD, og ikke fullfører ved å ta med microUSB og minijack.

 

La oss vente med å se den ferdige modellen i Mai, det ferdige produktet skal være her i Oktober.

Mye skal skje i mellomtiden, mht tjenester og annet mht SW...

HW er denne modellen meget kapabel, og den er den første i en ny serie modeller, nei, Xperia er ikke serien.

:whistle:

Lenke til kommentar

Jeg skulle likt å sett målinger av ISO-støy vs detaljgjengivelse på det kameraet. Det samme med fargedynamikk.

 

Megapixelhysteriet løper videre. Med denne farten kommer vel mobilkameraer med 100 megapixler i 2015 eller rundt der?

 

Synd Sony nok en gang "glemmer" 3,5mm Jack.

 

Jammen på tide at de begynner å støtte micro-SD (det tok sin tid).

Lenke til kommentar

Og det er feil.

3,5mm jack via adapter, som alltid.

 

Bortsett fra dette er dette en liten dream-come-true. Deilig SE med ordentlig bra menysystem! Dette har jeg ventet på helt siden jeg fikk interessen for mobiler med P800 i hånda..!

 

Mulig det ikke blir nøyaktig denne på meg, men nå har de begynt. Dette har jeg tro på! :)

Lenke til kommentar
Trist at de velger S60 i denne, kunne ha blitt min neste mobil. Vel, min KU990 får holde noen måneder til :)

Hva mener du telefonen skulle ha kjørt fremfor S60?

 

Flere bilder av telefonen. :)

 

 

idou-eyes-014.jpg

idou-eyes-015.jpg

idou-eyes-010.jpg

idou-eyes-011.jpg

idou-eyes-002.jpg

Se flere

 

 

Android hadde ikke vært å forakte :) Vel, den største grunnen er vel at S60 er det jævligste OS'et jeg noen gang har prøvd, makan til tungvint. Selv Windows hadde vært bedre.

Lenke til kommentar
Trist at de velger S60 i denne, kunne ha blitt min neste mobil. Vel, min KU990 får holde noen måneder til :)

Hva mener du telefonen skulle ha kjørt fremfor S60?

 

Flere bilder av telefonen. :)

 

 

idou-eyes-014.jpg

idou-eyes-015.jpg

idou-eyes-010.jpg

idou-eyes-011.jpg

idou-eyes-002.jpg

Se flere

 

 

Android hadde ikke vært å forakte :) Vel, den største grunnen er vel at S60 er det jævligste OS'et jeg noen gang har prøvd, makan til tungvint. Selv Windows hadde vært bedre.

 

SF (symbian foundation) OS kan skreddersyes i stor grad, så det vil ligne endel på SE A*** OS i stor grad.

Så ikke trekk ned lua over hodet får du har satt deg litt mer inn i hva dette dreier seg om.

Samsung gjør det samme fremover.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...