Gå til innhold

Garmin-Asus lanserer ny mobil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var igrunn ikke så fristende, men reagerte litt når jeg leste:

 

"første resultatet av samarbeidet mellom GPS-produsenten Garmin og mobilprodusenten Asus" ... stikkordet her er mobilprodusenten Asus.

 

Kan hende det bare er jeg som lever i min egen verden, men jeg har aldri sett en mobil fra Asus før ... hovedkort og datamaskiner har jeg hatt av det merket... men mobilprodusent?

Lenke til kommentar

Betalte 4.800 for HTC Touch Diamond da den kom, kan den ikke bare bli ødelagt? :wallbash: Jeg vil ha igjen på garantien og kjøpe noe med kvalitet.. Hvordan i h****** hadde de tenkt at 4GB skulle holde til musikk, bilder, film og GPS-program med kart!? Kvaliteten på det ytre er noe av det dårligste jeg har sett forøvrig.. fikk den levert med en sprekk hjørnet på skjermen, men fikk aldri tid til å klage fordi jeg måtte på hytten dagen etter at jeg fikk den etter en uke med venting(den var på lager hele tiden, kontaktet Elkjøp minst 10 ganger, fikk masse løgner/de gadd ikke sjekke lageret av andre mens noen snakket sant..) Den ble forhåndsbestilt..

 

Da kan jeg konkludere med noen ting da:

-Jeg synes jeg fortjener alle pengene tilbake om den skulle bli ødelagt.

-HTC's kvalitet er vannvittig ille, bare se Xperia1..

-Erfaring med Asus er topp..! :cry:

 

Jeg kan klage like mye etter de 2 årene med garanti er gått ut? Har jo reklamasjonsrett på 5 år.. Har jeg også samme rettigheter som garanti da?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...