Gå til innhold

KM900 får flertrykkskjerm


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir en rå mobil, spesifikasjonslista er ganske så imponerende: 5 megapiksels kamera med mulighet for å ta opp video i DVD kvalitet, GPS, Wi-Fi, den tilbyr Dolby Mobile utrustning som vil gi god lyd med "souround sound stereo", 8 GB innebygget lagringskapasitet, dedikert grafikk chip for raskere UI, 3" multitouchskjerm med 800 x 480 piksler, DivX - Xvid støtte og en ny 3D meny visning bestående av en roterende kube.

Lenke til kommentar
Det heter MULTITOUCH. Nei til fornorsking!

Du er på et norsk nettsted, for norske lesere, skrevet på norsk. Du leser og skriver selv norsk og er kanskje norsk. Da synes jeg du burde tåle å lese fornorskede ord også.

 

Vil du lese og skrive engelsk finnes det hauger av andre forum på nettet å bruke tiden på.

Lenke til kommentar
Nei til fornorsking!

I alle fall nei til _dårlig_ fornorsking!

 

Når amobil.no skriver at "det har tatt 100 menneskeår å utvikle mobilen" så blir det fullstendig meningsløst. Hva er et "menneskeår"? Det er jo ikke annet enn et kalenderår, eller ca 8760 timer. Det er ikke det samme som "man year", som originalartikkelen bruker, og som rett og slett skal oversettes til "årsverk". Ett årsverk er vanligvis i området rundt 2000 arbeidstimer, men varierende etter hvor i verden man befinner seg. Det har altså tatt 100 årsverk å utvikle telefonen.

Endret av Newton
Lenke til kommentar

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar

Fornorsking er ofte dårlig oversatte tekster og ord, som beksrevet ovenfor med "menneskeår". Blir mye oversetting nå...

 

Men til saken. To fingre? Jeg har nå brukt 3 og 4 fingre samtidig på Iphone? Vet jeg har lest at den registrerer 2 fingre, men jeg mener da at den registrerer flere.

 

Correct me if I`m wrong.

(Korrekturles meg om jeg tar feil)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...