Gå til innhold

Amobil ikke til MWC 2009


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er Edda Media sin skyld... Etter at Eddda kjøpte opp Hardware nettverket har det bare gått nedover... :ph34r:

 

Da må Edda Media våkne opp å stille mer midler til rådighet for Amobil. Sånn det er nå er andre mobil relaterte sider i Norge forran Amobil både på tester og nyheter, før var Amobil først med det meste. Det er tilogmed blogger der ute som er mer oppdatert enn Amobil...dette er en skam.

Lenke til kommentar
Dette kommer som følge av interne innsparingstiltak i Edda Media.

Edda slår til igjen..! :/

 

Dette var svært leit. Både for Amobil selv og deres lesere.

 

Jeg tar på meg oppgaven om å her på forumet linke til så mye som mulig bra og fyldige artikler på andre nettsteder :)

 

Altså, følg med på "Rykter og nykomlinger"-forumet i tiden fremover. Mye spennende på gang for tiden :)

Endret av genser
Lenke til kommentar

EDDA er en svær aktør som ikke kan ta hensyn til grasrota. Amobil vil nå som diverse andre oversette artikler og sniktitter. Problemet med det er at man ikke får Amobil sitt syn på ting siden det i utgangspunktet er andre som presenterer det. Nyheten er ferdigtygd. EDDA handler utelukkende om penger, og alle som er avhengig av det lider. Dette er helt vanlig når idealistiske ideèr blir kjøpt opp. Da forsvinenr intergritet til fordel for tabloide saker og innsparinger.

 

At ikke Amobil vil være til stede på messen gjør deres artikler mer uinteressant fordi de, som oss, kun sitter å oversetter.

 

Amobil gjør lurt i å følge etter gamer.no. Vet at det ikke er lett, men noeng ganger må man ta vanskelige valg.

 

NB: Nå kan alt jeg skriver være feil siden jeg egentlig ikke kjenner situasjonen fra innsiden.

Lenke til kommentar

Helt enig med første post. Min umiddelbare tanke vedrørende denne nyheten var at dette ikke ble noe stort savn...desverre. Synes generelt hele nettverket henger etter både på tester og ikke minst nyheter. Ler litt når jeg leser samme nyhet på norsk et par dager etter at jeg har lest den på utenlanske sider. Virker som nyheter sprer seg i vått gresss til Amobil og co.

Håper det blir en bedring snart, selv om vi er inne i mørkeste finanskrisa. Kansje dere må løse opp hele nettverket og stå på egne ben....

Lenke til kommentar
Dette var en sutrete og intetsigende artikkel, hvis dere har overhodet en intensjon om å bli tatt som en serriøs aktør må dere virkelig skjerpe dere.

 

PS: og slutte å ha tommelring på bilder

 

 

Sutrete og intetsigende var det vel ikke.

Amobil informerer oss brukerene om at de ikke stiller på MWC og ikke minst hvorfor ikke.

 

Er noen som såg frem til at amobil.no skulle dekke MWC.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...