Gå til innhold

Mer realistisk Far Cry (PC/PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Far Cry 2 var svært skuffende for min del og, da det kunne vært så mye bedre. Det er altfor mye som er feil i det spillet til at det kan være et godt spill som har mye igjenspillings-verdi, det er allerede en god stund siden jeg har spilt det. Dette er vel et resultat av et som spill som er forhastet.

 

En ting må jeg si: Skyggene i det spillet er fenomenalt bra, jeg har vel aldri sett så gode skygger i et spill før. Men la oss heller vente på Far Cry 3.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

 

De så veldig tøffe ut WALL.E, er de online så man kan spille dem på MP? Likte spes trehytta^^

 

Jepp det er multiplayer, men har kun støtte for deathmatch. Men du kan modifisere dem enkelt i FC2 map editoren og legge til støtte for team dm og ctd hvis du ønsker.

FC2 multiplayer er faktisk ganske kult hvis kartet er bra laget og man er mange som spiller sammen.

Lenke til kommentar
I den nye modusen skal alle våpen være bedre balansert

 

Slike ting burde de fikset før de ga ut spillet! Problemet med multiplayer i FC2 er b.la. at sniper er utrolig overpowerd, og at man blir skutt fra andre siden av banen, 5 sekunder etter at man respawnet...

 

Vil denne modusen koste penger? Hvis den er gratis kan jeg jo ta en titt, men jeg tviler på at den klarer å overbevise meg om å spille dette online.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...